
Kako deluje Instagram: 5 nasvetov za uspešen nastop na Instagramu
Instagram ima več kot milijardo aktivnih uporabnikov in tako velja za eno najbolj uporabljanih družbenih omrežij na svetu. Uporabniki na njem objavljajo slike in videoposnetke in jih delijo s svojimi sledilci. Instagram tako ponuja skoraj neomejene možnosti za prodajo in gradnjo prepoznavnosti podjetjem, ki so že uveljavljena in prepoznavna in tistim, ki to želijo postati.
V nadaljevanju preberite več o tem, kako deluje Instagram, kako se uporabniki vedejo na njem, kaj deluje in kaj ne, ter kako se lotiti uspešnega marketinga na Instagramu.
Ko mediji o nečem govorijo, je s tem povezana priložnost pogosto že zamujena.
Vedno, ko se v medijih začne govoriti o popularnosti nečesa, kot na primer o popularnosti Instagram oglaševanja, temu sledi naval tistih, ki želijo biti del uspešne zgodbe. Pogosto pa je realna situacija nekoliko drugačna in bolj specifična od sicer naslikane. Ko mediji o nečem govorijo, je s tem povezana priložnost pogosto že zamujena.
No, Instagram oglaševanje je in bo še vedno aktualno in, kar se socialnih platform tiče, ena boljših izbir, kjer priložnosti vsekakor ne manjka. Da pa podjetje ali posameznik s tako platformo doseže nadpovprečen uspeh, pa mora upoštevati nekaj pravil in zakonitosti, poleg tega pa razumeti, kako deluje.
Kako deluje Instagram
Instagram je socialno omrežje, za katerega bi lahko rekli, da je nasledil Facebook. Časi, v katerih je Facebook nastal, še niso temeljili na »mobile first« miselnosti. Instagram tako za razliko od Facebooka temelji na mobilni aplikaciji, izkorišča potencial pametnega telefona in z njim povezane tehnologije in tako omogoča uporabniku, da se s pomočjo pametnega telefona javno oz. digitalno »socializira«. Čeprav je uporaba Instagrama sicer možna tudi z namiznega računalnika, pa ta v več pogledih ni primeren za uporabo Instagrama.
Platforma za vizualno privlačno vsebino
Na Instagramu prevladuje slikovna oz. video vsebina. Tako so vsi tisti, ki se primarno ukvarjajo z video produkcijo ali fotografijo ter podjetja, katerih izdelki ali storitve so vizualno privlačni, v določeni prednosti pred ostalimi. Na Instagramu na primer redko vidimo podjetja, ki se ukvarjajo s pisanjem, časopise in podobne, saj so besedila v množici slik neprivlačna, poleg tega pa Instagram organsko (ne plačano) ne omogoča povezovanja s spletno stranjo, na kateri bi uporabniki lahko prebrali več o določeni temi.
… podjetja, katerih izdelki ali storitve so vizualno privlačni, v določeni prednosti pred ostalimi.
Lahko bi torej rekli, da je Instagram platforma na kateri se lahko naužijemo lepih fotografij in videov na področju potovanj, mode in modelov, športa ipd. Zanimiva je na primer kompatibilnost estetske kirurgije in Instagrama.
Raj za narcise
Po drugi strani, je lahko povod za narcisizem in zbujanje zavisti drugih. A vsaka stvar, čeprav morda sama po sebi dobra, se lahko izrodi.
Nas zanima bolj njena uporabna plat in sicer kot platforma na kateri se podjetje lahko poveže s svojimi potencialnimi kupci.
Priložnost za podjetja
Tista podjetja, ki jim je Instagram pisan na kožo, so ga seveda zagrabila že v samem začetku in na njem našla uspeh. Drugače pa je s tistimi, ki nimajo prave vsebine zanj. Ta morajo kot rečeno vsebino šele najti ali pa prilagoditi.
Podjetja, za katera Instagram sam po sebi ni optimalen lahko na njem najdejo številne priložnosti, saj njihova konkurenca na njem preprosto ni prisotna.
Da bi torej ta platforma delovala v prid takega podjetja (in njegovih strank), se mora podjetje vprašati, kako svoje izdelke in vsebino, ki jo proizvaja, lahko »zapakira« v »Instagram format«. Mnoga se odločijo, da instagram kot tak preprosto zanje ni primeren, a ravno to je priložnost za tista podjetja, ki razmišljajo drugače. Podjetja, za katera Instagram sam po sebi ni optimalen lahko na njem najdejo številne priložnosti, saj njihova konkurenca na njem preprosto ni prisotna.
Poleg tega lahko na platformi poišče influencerje, ki imajo primeren profil sledilcev in vsebino, ki je sorodna s produkti podjetja.
Oglaševanje na Instagramu pa je primerno pravzaprav za vse dejavnosti. Dejstvo je namreč, da večina ljudi ima Instagram in spremlja na njem različno vsebino. Če podjetje na njem oglašuje, niti ne potrebuje vsebine, temveč le privlačen oglas in strategijo.
Če vas zanima oglaševanje na Instagramu ali razmišljate, kako s pomočjo Instagrama graditi svojo blagovno znamko, stopite v stik z nami.
Nasveti za Instagram
Preizkušajte vse oblike objav
Na Instagramu so na voljo različni tipi in oblike objav. Pomembno je, da uporabljate vse tipe objav in se ne omejite le na eno vrsto. Uporabljajte objave tipa reels in stories ter preizkušajte tisto, kar je trenutno aktualno. Tako boste morda odkrili, da sledilce vsebine, ki jih niste pričakovali.
Bodite (še) lepši
Uporabniki na Instagramu reagirajo na lepo oblikovane slike in videoposnetke, zato teh ne objavljajte kar tako na hitro. Pomembno je, da imajo slike in posnetki visoko kakovost, jih je mogoče razumeti in imajo privlačno sporočilo. Najbolje je, da imate strategijo za objave in poskusite objaviti dve ali tri slike na dan, kar bo uporabnikom pokazalo, da imate veliko vsebin in stvar jemljete resno.
Pripovedujte zgodbo
Najbolj uspešnim objavam na Instagramu je skupno to, da pripovedujejo zgodbo. Zgodbo pa lahko pove ena slika, lahko galerija, lahko video, lahko pa celoten profil. Smiselno je, da si zamislite zgodbo, ki jo želite s svojo prisotnostjo sporočiti publiki.
Zgodbe lahko govorijo o stvari ali posamezniku. Te objave uporabniki pogosteje delijo z drugimi. Zanimivo je, da objave, ki vsebujejo vprašanje, pritegnejo več̌ ljudi k odgovoru in s tem do interakcije. Za to obstaja tudi razlog – če nekdo vidi vprašanje, se lahko s težavami identificira, zato hitro klikne na gumb “Všeč mi je” ali pa odgovori na vprašanje.
Tudi z besedo
Vključite tekst znotraj fotografij in posnetkov. To je odličen način, da prikažete, kaj je na posnetku in da povečate svojo prisotnost na Instagramu. Pomembno je, da ste kreativni in da izboljšate kakovost tekstov v svojih objavah.
Uporabljajte »hash tags«
Instagram je družbeno omrežje, zato je ključnega pomena, da dosežete veliko skupino ljudi v vašem območju in da uporabljate pravilne ključne besede. Ključne besede so teme, ki so dodeljene fotografijam, in, če boste uporabili prave ključne besede, lahko z njimi bistveno izboljšate potencial objave. Pomembno pri tem je, da ne ciljate na najbolj splošne angleške besede, temveč se držite ravno prav specifičnih izrazov.
Sklep
Instagram je odličen način za marketing in promocijo vašega podjetja. Ko boste vedeli, kako deluje in kaj deluje, ste na dobri poti, da uresničite svoje cilje. Najbolj pomembno je, da se prilagodite spremembam, sledite trendom in objavljate lepe slike ali videoposnetke, ki so kakovostni. Skozi določen čas boste zgradili svojo spletno prisotnost na Instagramu in dosegli veliko sledilcev. Prepričani smo, da boste z našimi nasveti dosegli velik uspeh na Instagramu in da se boste naučili veliko novih stvari na svoji poti do uspeha.