personifikacija-finančnih-storitev

Personalizacija oglasov v finančnem oglaševanju

Znano je, da finančna podjetja, ki uspešno izvajajo personalizacijo, dosegajo kar 40 % več prihodkov iz teh aktivnosti v primerjavi s svojimi manj agilnimi konkurenti, ugotavlja raziskava McKinsey & Company. Ta podatek jasno nakazuje, da je prilagajanje vsebine in ponudb posameznim strankam nujno za povečanje donosnosti marketinških kampanj. Pri tem igra pomembno vlogo personalizacija spletnih procesov, kot so oglasi, e poštna sporočila, spletna stran ipd.

Pričakovanja potrošnikov in nujnost personalizacije

Poleg finančnih koristi raziskava McKinsey & Company izpostavlja, da 71 % potrošnikov pričakuje personalizirano interakcijo s podjetji, medtem ko 76 % postane nezadovoljnih, če tega ne prejmejo. To pomeni, da podjetja, ki ne vlagajo v personalizacijo, tvegajo izgubo potencialnih strank in nižjo stopnjo lojalnosti.

V dobi digitalne transformacije potrošniki pričakujejo prilagojeno komunikacijo na vseh točkah stika – od ciljnih oglasov do e-poštnih kampanj in ponudb na spletnih mestih. Če podjetja ne izpolnijo teh pričakovanj, obstaja velika verjetnost, da bodo stranke poiskale bolj osebno prilagojene rešitve pri konkurenci.

Ključni elementi uspešne personalizacije

Za učinkovito personalizacijo je potrebno zbiranje in analiza podatkov, ki omogočajo prilagajanje ponudb glede na potrebe posameznih strank. Pri tem igrajo ključno vlogo napredna analitična orodja in tehnologije, kot so platforme za upravljanje podatkov o strankah (CDP oz. customer data platform). Te platforme omogočajo podjetjem, da zbirajo podatke iz različnih virov, jih analizirajo in uporabijo za personalizacijo v realnem času.

Organizacijski izzivi in prednosti integracije

Personalizacija ni zgolj tehnološki izziv, temveč zahteva tudi organizacijske spremembe in boljše sodelovanje med oddelki, kot sta marketing in IT. Podjetja, ki so uspešno povezala ti dve funkciji, so dosegla od 5 do 15 % višje prihodke iz svojih kampanj in jih lansirala dva- do štirikrat hitreje. Integracija podatkovnih platform in avtomatizacija marketinških procesov podjetjem omogoča, da hitro prilagajajo ponudbe in nagovarjajo stranke na najučinkovitejši način.

Personalizacija kot konkurenčna prednost

V finančnem sektorju personalizacija ni več izbira, temveč nuja. Podjetja, ki vlagajo v razumevanje svojih strank in prilagajanje vsebine njihovim potrebam, si zagotavljajo konkurenčno prednost. Ne le, da povečajo svojo prodajo, ampak tudi izboljšajo zadovoljstvo in zvestobo strank.

Zaključek

Vlaganje v personalizacijo se torej ne odraža zgolj v povečanih prihodkih, temveč tudi v dolgoročni vzdržnosti podjetja na trgu. S pravilnim pristopom lahko finančna podjetja učinkovito izkoristijo moč podatkov in tehnologije za ustvarjanje boljših, ciljno usmerjenih oglaševalskih kampanj ter s tem poskrbijo za rast in uspeh v prihodnosti.

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik