Povečanje prodaje – 25 načinov, kako povečati prodajo na spletu
Povečanje spletne prodaje je glavni cilj neštetih podjetij, tako velikih kot majhnih. Ne glede na to, ali vodite domačo maloprodajno podjetje ali delate za večjo e-trgovino, je povečanje prodaje prek spleta lažje, ko se zdi.
Obstaja mnogo načinov, s katerimi lahko povečate prodajo na spletu. Nekateri so kompleksnejši in zanje potrebujete strokovnjake, mnoge od njih pa lahko izvedete sami in jih uporabite takoj. V tem prispevku si bomo ogledali 25 strategij in načinov, ki jih lahko uporabite za povečanje uspešnosti spletne prodaje.
Bodite iskreni v oglasnih sporočilih
To se morda zdi očitno, vendar pogosto zasledimo podjetja, ki v oglasih ponujajo več, kot dejansko ponujajo ali pa oglas dopolnjuje drobni tisk. Tudi take strategije so lahko učinkovite, a potem potrebujete scenarij, kako šokirano stranko pomiriti in kljub temu ustvariti prodajo. Za večino pa to pomeni obilo pritožb oz. sporočil in klicev, kar pa je časovno zamudno.
Ne le, da je poštenost v vaši kopiji ključnega pomena za ugled vašega podjetja, prav tako krepi in spodbuja zaupanje v vaše podjetje. Ne postavljajte trditev, ki jih ne morete utemeljiti, in ne pretiravajte – današnji potrošniki so občutljivi in dosledni, zato bodite pošteni, neposredni in dostopni v vseh svojih prodajnih besedilih, od domače strani do oglasov in e-poštnih kampanj.
To načelo velja tudi za to, kako se pozicionirate kot podjetje. Ste kdaj naleteli na spletno mesto, ki ga očitno vodita ena ali dve osebi, vendar vsebuje besedila, ki bi bila primernejša za večnacionalno podjetje? Zaradi tega pristopa lahko izpadete neumni in neverodostojni. Če ste majhno podjetje ali samozaposlen, bodite ponosni na to in bodite odkriti – mnogi potrošniki se obračajo na manjša podjetja prav zaradi bolj individualiziranih osebnih storitev, ki jih ta lahko ponudijo.
Pridobite več klikov oglasov z razširitvami oglasov (v Google Ads)
Če prodajate stvari na spletu, so razširitve oglasov preprosta stvar – ta funkcija (na voljo v programu Google Ads) vam omogoča, da povečate površino svojega oglasa z več opcijami za klik. To hkrati ne stane nič več a poveča razmerje med prikazi in kliki (CTR) vašega oglasa.
Pokažite mnenja strank in signale zaupanja
V današnjem okolju družbenih medijev povratne informacije strank še nikoli niso bile tako pomembne. Na srečo to pomeni, da vam lahko vaše zadovoljne stranke zagotovijo eno najdragocenejših sredstev – mnenja.
Večje količine zadovoljnih strank so bistveno bolj vplivne kot celo najbolje napisano prodajno besedilo, zato pokažite mnenja in ocene vaše blagovne znamke. Postavite jih na vidna mesta. Te se lahko pojavijo na straneh z vašimi izdelki, ciljnih straneh, na straneh s cenami in na domači strani. Smiselno je npr. zbirati mnenja na enem mestu (npr. Google My Business) in jih potem prikazati na spletni strani s povezavo do vira.
Podobno je lahko vključitev mnenj odličen način za povečanje spletne prodaje in/ali povprečne vrednosti naročila, saj ustvari ugodnejše dojemanje vaše blagovne znamke v mislih potencialnih strank in lahko preventivno premaga dvome uporabnikov. Če ima vaše podjetje kakršne koli poklicne akreditacije (npr. bonitetna ocena), postavite te signale zaupanja na vidno mesto svoje spletne strani. Če imate impresiven seznam zadovoljnih strank, poskrbite, da bodo vaše potencialne stranke vedele zanj.
Ustvarite občutek nujnosti
Pomembno je, da ste pošteni in pregledni glede tega, kdo ste in kaj počnete, vendar ni nobenega pravila proti ustvarjanju občutka nujnosti, da bi potencialne stranke prepričali, da kupujejo pri vas prav zdaj. Že po zakonu morajo biti akcije časovno določene oz. omejene.
Mnogi potrošniki se pozitivno odzovejo na spodbude, ki ustvarjajo občutek nujnosti, od časovno občutljivih posebnih ponudb do izdelkov, ki so količinsko omejeni. Čeprav so načini, kako to lahko dosežete, tako raznoliki kot izdelki, ki jih lahko kupite na spletu, so lahko nekatere strategije učinkovitejše od drugih. Na primer, če ne izdelate (ali ne morete) izdelka omejene izdaje, da bi pritegnili potencialne stranke, morda lahko ponudite finančno spodbudo strankam, ki se odločijo za nakup takoj, kot je brezplačna dostava ali popust.
V programu Google Ads lahko uporabite orodja za prilagajanje oglasov za prikaz odštevanja pri sezonski ponudbi ali časovno omejeni prodaji.
Ne glede na to, kako se odločite, je ustvarjanje občutka nujnosti odličen način za povečanje oz. pospeševanje spletne prodaje.
Ponudite jamstvo za vračilo denarja
Pogosto je eden najmočnejših dejavnikov pri odločitvi potrošnika, da nečesa ne kupi, odpor do tveganja – želja, da bi se izognili morebitni izgubi. Večinoma je to zaznano tveganje finančno. Zakaj bi nekdo moral kupiti vaše izdelke? Kaj pa, če ne delujejo ali stranki niso všeč? Celo majhni nakupi lahko predstavljajo tveganje »kupčevega obžalovanja«, zato premagajte ta ugovor že na začetku z jamstvom za vračilo denarja.
Več tveganja kot odstranite iz odločitve potencialne stranke, večja je verjetnost, da bo kupila od vas, zato odstranite vse, kar bi potencialne stranke lahko odvrnilo od nakupa pri vas.
Ponudite manj izbire
Za številna podjetja je ta koncept nepredstavljiv. Zagotovo je ponudba več izdelkov lahko odličen način za povečanje prodaje, a ni nujno. Pravzaprav lahko v mnogih primerih večja raznolikost izbire povzroči neodločnost potencialnega kupca, kar posledično povzroči izgubo prodaje. Do tega prihaja, če so razlike v izdelkih nejasne, predvsem pa v primeru, ko izbira med izdelkom A in izdelkom B ni očitna. Izbira v takem primeru uporabnika postavi pred dilemo, ki je ne mora razrešiti dovolj hitro. Na koncu je pogosto vseeno, kateri izdelek bi izbral, a v času odločanja ne more sprejeti odločitve.
Če obstaja možnost, da v vaši trgovini prihaja do tega, razmislite o cenovni politiki in preberite kaj o »psihologiji cen«.
Če imate široko paleto izdelkov, razmislite o strukturi svojega spletnega mesta ali strani izdelkov na način, ki obiskovalcem ponuja čim manj izbire oz. čim več prave. S tem se zmanjša možnost, da bo obiskovalec zasut z več deset različnimi izdelki. To lahko dosežete tako, da svoje izdelke razporedite v vse ožje kategorije (katere dodaten bonus je, da obiskovalci lažje najdejo točno tisto, kar iščejo), ali pa bi večji poudarek dali manj posameznim izdelkom. Kakor koli že, ne pozabite, da več izbire kot zagotovite, večja je verjetnost, da se bo stranka oddaljila in odšla drugam.
Ciljajte na podobno občinstvo (look-a-like) na Facebooku
Eden najboljših načinov za povečanje spletne prodaje je uporaba podatkov, ki jih imate (jih ima Facebook, vi jih zgolj lahko uporabite) o svojih obstoječih strankah, da poiščete ljudi, kot so vaši pretekli oz. obstoječi kupci. Facebook vam to omogoča s ciljanjem na podobna občinstva.
Podobno občinstvo na Facebooku so v bistvu uporabniki na Facebooku, ki si delijo lastnosti in vedenja s strankami v vaši bazi podatkov (potrebujete nameščen Facebook Pixel). Podatke naložite v Facebook, ki nato listo združuje s svojimi podatki o uporabnikih in tako ustvari ujemanja na podlagi različnih meril.
Preberite si tudi, kako slediti uporabnikom brez soglasja, ki se sicer nanaša na uporabo orodja Google Analytics, a je koncept enak.
To je odličen način, da zagotovite, da bodo podatki o vaših obstoječih strankah delali za vas, saj vam učinkovito omogoča, da močno razširite svoj doseg z minimalnim trudom in uporabite natančno ciljane oglase, da pritegnete uporabnike Facebooka, ki so zelo podobni vašim obstoječim strankam.
Zmanjšajte trenje v procesu zaključka nakupa
Stopnja zapustitev nakupa (abandoned cart rate) v letu 2022 povprečno znaša kar 69,99% (vir). To pomeni, a več kot dve tretjini nakupov, ki so se začeli, nista zaključeni. Vprašanje pa je, koliko od tega je možno obuditi. Da bi si odgovorili na to vprašanje, si poglejmo, kaj so najpogostejši razlogi, da uporabniki prekinejo nakup in polno košarico pustijo v trgovini:
- 48% dodatni stroški so previsoki (poštnina, obdelava naročila ipd.)
- 24% za nakup je potrebna registracija
- 22% predolg rok dobave
- 18% nezaupanje trgovcu pri vnosu kartice
- 17% predolg ali prezapleten proces zaključka nakupa
- 16% ni mogoče vnaprej oceniti končne vrednosti naročila
- 13% spletna stran je imela napake
- 12% politika vračil ni zadovoljiva
- 9% ni dovolj plačilnih metod
- 4% kartica je zavrnjena
Medtem, ko je za zapustitev nakupa nekaj razlogov, na katere ni moč vplivati, pa jih je kar nekaj, na katere lahko.
Podobno kot pri zgornji točki o uporabniški izkušnji ima lahko zmanjšanje ovir v procesu zaključka nakupa neverjeten vpliv na stopnje konverzije. Tako kot bi morali obiskovalcem čim bolj olajšati uporabo spletne strani, jim morate še bolj olajšati plačilo tega, kar želijo kupiti.
Pomembno je, da storite tisto, kar v tem primeru lahko. To je, da odstranite vse nepotrebne korake v postopku zaključka nakupa, ki bi lahko stranko odvrnili od konverzije. Preskočite nepotrebna polja v obrazcih. Ne zamujajte jih in jih ne silite, da začnejo znova od začetka. V nadaljevanju še nekaj nasvetov o boju proti zapustitvi nakupovalnega vozička .
Zagotovite čim več možnosti plačila
V redu, torej vaše podjetje sprejema kreditne kartice, plačila po predračunu in plačila po povzetju. Kaj pa plačila v Google Denarnici? Ali ApplePay? Kaj pa Stripe? WePay? Kriptovalute?
Potrošniki so pri spletnih plačilih navajeni na več izbire kot kadar koli prej vključno z novejšimi storitvami, ki postajajo vse bolj priljubljene v mobilnih napravah. S tem potencialnim strankam olajšate, da opravijo nakup in izvedejo transakcijo. Seveda je lahko težavno optimizirati vaše spletno mesto (in postopek nakupa, kot smo razpravljali zgoraj), da vključite vse te možnosti, vendar je to odličen način za povečanje spletne prodaje, še posebej, če ima vaše spletno mesto pretežno mobilni promet.
Investirajte v kakovostne slike izdelkov
Pri spletni prodaji se moramo zavedati, da uporabniki izdelka ne vidijo in ne otipajo tako, kot to lahko storijo v fizični trgovini. Ob vseh razlogih v prid spletnemu nakupovanju je ta proti. To pomanjkljivost pa lahko zmanjšamo le s kakovostno fotografijo (in videom). Zgolj to, da imamo fotografije pa ni dovolj.
Kar 22% izdelkov prodanih na spletu je vrnjenih, ker v živo izgledajo drugače, kot na fotografiji.
Kakovostna fotografija izdelkov pomeni več, kot le zadovoljivo resolucijo. Pomembno je, da je slika razločna in dovolj velika. Poleg tega pa moramo pri fotografiji izdelkov imeti v mislih, da je ta lahko prvi in edini stik oz. predstavitev uporabniku pred nakupom. Zato moramo pri fotografijah imeti v mislih še mnogo več
- Osvetlitev
- Fotografije iz vseh zornih kotov
- Nalaganje (hitrost) na mobilnih napravah
- Kontekst
- Postavitev
- Obdelava
Ne glede na to, kaj prodajate, vključite visokokakovostne slike svojih izdelkov – brez drobnih sličic ali slabo osvetljenih posnetkov, posnetih v vaši skladiščni sobi. Prav tako vključite široko paleto slik. Morda se zdi pretirano vključiti posnetke vaših izdelkov iz vseh možnih kotov, vendar poskusite. Ljudje pred nakupom zelo pogosto pregledajo različne slike izdelka.
Umaknite pristajalne strani in preidite k bistvu
To strategijo smo že omenili in običajno dvigne več kot nekaj obrvi, milo rečeno. Vendar ne zagovarjamo odprave ciljnih strani po nepotrebnem, temveč optimiziramo vaše spletne oglase, da bodo usklajeni s številom potrošnikov, ki dejansko brskajo po spletu in nakupujejo na spletu.
Kampanje samo za klic v Facebooku in Google Ads so odličen primer situacije, v kateri je popolna odstranitev tradicionalne ciljne strani zelo smiselna. Večina ljudi ne želi porabiti časa za brskanje po straneh na svoji mobilni napravi – preprosto želijo stopiti v stik z vašim podjetjem ali si ogledati izbrano kategorijo izdelkov.
Z uporabo oglasov »samo za klice« potencialnim strankam olajšate stik z vašim podjetjem, s čimer popolnoma odpravite eno najbolj neučinkovitih stopenj klasičnega spletnega prodajnega lijaka in potencialno povečate količino klicev v vaše podjetje.
Preizkusite oglase v Gmailu
Če že dosegate stranke, ko iščejo in brskajo po družabnih omrežjih, zakaj se ne bi potrudili in jih dosegli tudi, ko prebirajo svojo e-pošto? Eden najučinkovitejših načinov uporabe oglasov v Gmailu je ciljanje na konkurenčne ključne besede. Ljudje, ki iščejo izdelke vaših konkurentov, trenutno prejemajo e-poštna sporočila vaših konkurentov. Če ciljate na te iste izraze, se lahko pojavite v njihovih mapah »Prejeto« in delate na tem, da si bodo premislili.
Poskrbite za doslednost oglasov in strani
Ste kdaj kliknili Google oglas v iskalnem omrežju, ki je pritegnil vašo pozornost, potem pa ste bili preusmerjeni na nepomembno ciljno stran ali domačo stran spletnega mesta? Ste na koncu kupili karkoli ste iskali na tem spletnem mestu? Verjetno ne.
Če uporabnik klikne oglas za določen izdelek ali storitev, mora stran, na katero je preusmerjen, govoriti o tem določenem izdelku ali storitvi – ne o povezani kategoriji, ne o posebni ponudbi za drug izdelek, ampak o tem določenem izdelku. Prepričajte se, da so vaša sporočila ustrezna v vaših PPC in plačanih družabnih kampanjah ter na straneh, povezanih z njimi, tako da se kliki oglasov dejansko spremenijo v prodajo.
Odgovorite na vsako vprašanje in obravnavajte vsak ugovor v svoji kopiji
Ena od pasti, v katero se lahko ujamete pri spletni prodaje, je domneva da stranke poznajo vaš izdelek, trg ali podjetje. Mnoga podjetja zmotno verjamejo, da njihove stranke vedo vse o tem, kaj prodajajo. Tako zanemarjajo vprašanja in povpraševanja ali nanje površno odgovarjajo.
Pomembno je, da premislite o vsakem vprašanju, ki ga prejmete o vašem izdelku, in odgovorite nanj v opisu izdelka ali v blog objavi in na socialnih omrežjih. Vprašanje ene stranke je morda vprašanje še sto drugih strank, ki pa ga morda vse niti ne zastavijo. Ravno taka vsebina je po navadi največ vredna v očeh sledilcev in v očeh potencialnih strank.
Podarite čim več zastonj
Ljudje radi vzamejo brezplačne stvari in več kot jih dajete brezplačno, bolj naklonjeno bodo bodoči kupci verjetno dojemali vas in vašo blagovno znamko, kar lahko pozitivno vpliva na spletno prodajo.
V našem primeru digitalnega marketinga se zlahka najde kakšen brezplačen e-vodič za povečanje prodaje. V primeru, da prodajate fizične izdelke je stvar seveda nekoliko drugačna, a različni proizvajalci različnih izdelkov pogosto nudijo kakšne promocijske izdelke.
Ustvarite in ciljajte na podrobne osebnosti kupcev
Če ste si kdaj ogledali možnosti ciljanja, ki so na voljo oglaševalcem na Facebooku, ste morda opazili neverjetno razdrobljenost, s katero lahko ciljate na uporabnike na Facebooku – oglaševalci lahko ciljajo na uporabnike na podlagi njihovega doma, univerze, na katero so hodili, kam nameravajo iti na naslednje počitnice, ali načrtujejo poroko, otroke, …
Lahko, da je taka stopnja specifičnosti nekoliko pretirana za vaše potrebe, a bolje kot poznate svoje idealne stranke, večja je verjetnost, da se bodo odzvale na skrbno oblikovana sporočila, prilagojena posebej njihovem življenju. Prizadevajte si ustvariti bolj podrobne osebnosti kupcev.
Izvedite stopenjsko določanje cen
Ko greste v restavracijo, obstaja velika verjetnost, da boste vedno izbrali eno od jedi srednjega cenovnega razreda. To je zato, ker številne restavracije manipulirajo s psihologijo, da ljudi potisnejo k obrokom srednjega razreda. Pogosto se bomo izognili najcenejšim jedem – in najdražjim – zaradi česar bodo možnosti srednjega razreda najbolj privlačne. To je tehnika, znana kot »vabljivo določanje cen«. Enako načelo je mogoče uporabiti za povečanje spletne prodaje s stopenjsko strukturo cen.
Če v strukturo cen vključite tretjo možnost »vabe«, lahko ljudi potisnete k srednji možnosti – tisti, za katero resnično želite, da jo kupijo. Seveda bodo nekateri ljudje vseeno izbrali najdražjo možnost (ki je bonus, kar zadeva prihodke), večina pa se bo podzavestno izognila vabi in izbrala možnost srednje stopnje, kar je natanko tisto, kar želite, da storijo.
Mnoga podjetja izkoriščajo to psihološko načelo (znano tudi kot »učinek asimetrične prevlade«), da nas prisilijo, da kupimo, kar želijo. Če želite izvedeti več o cenah vabe, si oglejte to objavo.
Dodajte pop-up opt-In
Pop in obvestila imajo svojo slabo plat. A glede na to, kako razširjena je njihova uporaba, zagotovo prinašajo korist.
Pop-up-i lahko spodbujajo ljudi, da se prijavijo na vaša sporočila, poštni seznam ali programe zvestobe. Uporaba opt-in ponudb lahko ne le bistveno poveča število stikov v vaši bazi podatkov (glavna prednost za prihodnje e-poštne marketinške kampanje), ampak tudi kratkoročno poveča spletno prodajo.
Potencialne stranke, ki so v dvomih glede nakupa pri vas, bodo morda premagane z dobro postavljeno ponudbo za na primer brezplačno dostavo ali 10 % njihovega prvega naročila. Tudi če se takrat odločijo proti nakupu, vendar se prijavijo na vašo opt-in ponudbo, ste jih še vedno dodali v svojo zbirko podatkov in se lahko odločijo, da se vrnejo pozneje in dokončajo prodajo.
Povečajte spletno prodajo z optimizacijo za mobilne naprave
Število spletnih trgovin in strani s slabo oblikovanimi, slabo optimiziranimi »mobilnimi« stranmi je izjemno visoko. Zdi se, da bolj kot se na to opozarja, tem slabše je stanje.
Mobilna iskanja so po obsegu že prerasla namizna iskanja. Če ne želite pustiti prodaje na mizi, je ključnega pomena, da je vaše spletno mesto optimizirano za mobilne naprave – in ne zgolj s tehničnega vidika.
Omogočite mobilnim obiskovalcem čim lažji nakup. To lahko vključuje obsežno prenovo vašega postopka nakupa ali oblikovanje in zagon popolnoma ločenega mobilnega mesta.
Navigacija in uporabniška izkušnja sta med najpomembnejšimi elementi dobro oblikovane, visoko optimizirane mobilne izkušnje. Težje ko obiskovalci najdejo – in kupijo – tisto, kar želijo, večja je verjetnost, da bodo popolnoma zapustili vaše spletno mesto in kupili drugje. Mobilne zahteve so vedno višje in nekoliko drugačne od namiznih:
- Strani se morajo naložiti skoraj v trenutku
- navigacija pa mora biti logična
- Ne zahtevajte preveč informacij, le najmanjše, kar potrebujete za prodajo ali trženje potencialnim strankam pozneje
- Omogočite obiskovalcem, da se pozneje vrnejo v svoje vozičke, tudi na drugi napravi
- Ne pričakujte, da bodo obiskovalci mobilnih naprav izvedli konverzijo v eni sami seji, ker verjetno (skoraj zagotovo) ne bodo – lahko pa izvedejo pozneje, če jim to olajšate
Pomislite na svoje mobilne obiskovalce in storite vse, kar je v vaši moči, da jim olajšate nakup pri vas, ko so na poti.
Navdušite nove stranke z neverjetnim e-poštnim sporočilom
Na žalost se uporabniške izkušnje za številna podjetja pogosto končajo, ko dosežejo prvi nakup. Za prave spletne trgovce, se zgodba takrat šele začne. Če želite povečati obseg prodaje na spletu, poskrbite, da boste za nove stranke vzpostavili premišljen, obziren in resnično uporaben nadaljnji postopek.
V mnogih nišah se namreč soočajo s problematiko, da si s pridobitvijo prvega nakupa nakopljejo nekaj minusa. Edini način, da posel postane dobičkonosen je, da stranko ohranijo in dosežejo drugi, tretji, četrti, … nakup. Tako bi morali razmišljati vsi spletni prodajalci.
Način, da se to doseže, pa je ohranitev komunikacije. To je najlažje izvedljivo s pomočjo e-poštnega marketinga. V njem se namreč nastavi t.i. »autoresponder« sporočila, ki se avtomatsko odzovejo, ko stranka npr. opravi nakup, ali nekaj dni potem.
To nam omogoča, da (zadovoljni) stranki predstavimo nove izdelke, izdelke, ki dopolnjujejo kupljen izdelek, da ji ponudimo popust za ponoven nakup izdelka, ki se porabi, …
Ne pozabite torej na svoje stranke takoj, ko vam posredujejo podatke o svoji kreditni kartici. Več pozornosti ko jim posvetite, potem ko nekaj kupijo, večja je verjetnost, da bodo postali močno zvesti oznanjevalci blagovne znamke, ki se ne bodo spremenili le v zadovoljne stranke, ki se bodo ponavljale, ampak bodo tudi svojim prijateljem (in bralcem blogov) povedali o vas.
Pošljite jim torej premišljeno in uporabno naknadno e-poštno sporočilo s spodbudami, da ponovno kupujejo pri vas. V ospredje pa postavljajte odnose (poslovne seveda), ne transakcij.
Primer sporočila:
Pozdravljeni,
Pred tednom dni ste pri nas kupili xy izdelek. Upamo, da ga že uporabljate in ste z njim zadovoljni. V kolikor imate vprašanja glede izdelka, ali potrebujete dodatne informacije, nas lahko pokličete kadarkoli na telefon xxx xxx xxx.
Hkrati vas vabimo, da izrazite svoje mnenje o zadovoljstvu z izdelkom na tej povezavi in mnenje o zadovoljstvu našim svetovanjem na tej povezavi.
V kolikor pa vas bodo zanimali še ostali izdelki povezani z vašim nakupom, pa nas kontaktirajte za promocijsko kodo v vrednosti 10 €.
Vse dobro vam želi ekipa Xy.
Ugotovite svojo vrednost– in jo naredite očitno
Veliko preveč podjetij izgubi prodajo in zapravlja čas z osredotočanjem nase. Vaša ponudba vrednosti naj zavzema osrednje mesto v vseh vaših tržnih komunikacijah in vsebini spletnega mesta.
V bistvu je vaša ponudba vrednosti glavni razlog, zakaj naj stranke kupujejo od vas, ne od vaših konkurentov, in obljuba o vrednosti, ki jo bodo prejeli z vlaganjem v karkoli prodajate. Predloge vrednosti je mogoče razdeliti na tri glavna področja:
- Ustreznost: Kako bo vaš izdelek/storitev rešil težave strank
- Merljiva vrednost: posebne koristi, ki jih ponuja vaš izdelek/storitev
- Diferenciator: Zakaj naj kupci kupujejo pri vas in ne pri konkurenčnem podjetju
Ko ponudbo vrednosti razdelite na te tri komponente, postane enostavno videti, zakaj bi morali ti elementi obveščati o skoraj vsem o vaših marketinških sporočilih in vsebini spletnega mesta, od besedil na vaši domači strani do vsebine vaših e-poštnih marketinških kampanj. Zakaj se ne bi osredotočili izključno na te vidike svojih izdelkov?
Oglejte si kopijo ciljne strani, prodajno in drugo marketinško gradivo. Ali je ponudba vrednosti takoj očitna? Če ne, je čas, da se vrnete k bistvu. Vse, kar vidijo vaše potencialne stranke, bi moralo biti tako ali drugače povezano z vašo vrednostno ponudbo. Večja kot je zaznana vrednost, večjo prodajo boste dosegli.
Uporabite glas stranke za bolj odmevne oglaševalske akcije
Upajmo, da že uporabljate PPC in plačljiva družabna omrežja za razširitev svojega dosega in iskanje novih ciljnih skupin. Ima pa lahko jezik, ki ga uporabljate v oglaševalskih akcijah, izjemen vpliv na vaše stopnje konverzije (in s tem na vašo prodajo), zato je nasvet, da v svojih kampanjah uporabite »glas stranke« – toda kaj to pomeni ?
Glas stranke je tehnik, ki besedilo uskladi s potrebami, željami, bolečinskimi točkami (ang. »pain points«), pričakovanji in averzijami potrošnika, ki je tarča določenega sporočila. Ta postopek pogosto vključuje jezik in fraze, ki jih uporabljajo stranke same med raziskovanjem in testiranjem v fokusni skupini.
Ta tehnika je lahko izredno močna, saj za doseganje svojih idealnih strank uporabljate točno tisto besedno zvezo, ki jo uporabljajo vaše idealne stranke. Če želite izvedeti več o tem, kako to vključiti v svoje oglaševalske akcije, si oglejte to objavo o glasu stranke .
Natančno določite svoje najboljše poti dodeljevanja in konverzije
Včasih se zdi, kot da delate vse prav a rezultatov ni. Pogosto to ni povezano s sporočili ali pozicioniranjem vaših oglasov (čeprav se splača to natančno preučiti), temveč napačno razumevanje tega, kdaj in kje se zgodijo konverzije.
Ena od prvih stvari, ki bi jih morali storiti, če so vaše stopnje konverzije videti nizke, je preučiti svoje modele dodeljevanja in poti konverzije v storitvi Analytics. Morda boste presenečeni, ko boste ugotovili, da imajo deli vaše trženjske strategije, ki se zdijo kot neumni pretvorbe, dejansko velik vpliv na vašo spletno prodajo. Na primer, morda organsko iskanje ni odličen kanal za pretvorbo v prodajo, toda ljudje, ki vas najprej najdejo z organskim iskanjem in nato vidijo oglas na Facebooku, zelo radi postanejo stranke. Če je temu tako, bi morali podvojiti trženje vsebine in vložiti nekaj denarja tudi v ponovno trženje na Facebooku.
Komunicirajte s svojimi potencialnimi strankami na družbenih medijih
Preveč podjetij spregleda aktivno sodelovanje s potencialnimi strankami prek družbenih medijev kot potencialno prodajno orodje, saj menijo, da ima zanemarljiv vpliv na dejansko prodajo – čeprav je to v resnici eden najboljših načinov za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, zadovoljstva strank , in prodajo.
Pomislite na trenutek, ko ste tvitali v podjetju ali komentirali na Facebook strani blagovne znamke – in podjetje vam je dejansko odgovorilo osebno. Kako je to vplivalo na vaše dojemanje te znamke? Verjetno je postalo bistveno ugodnejše. Zagotavljanje hitrih in poštenih odgovorov na vprašanja, ki jih imajo potencialne stranke o vaši ponudbi, je odličen način za povečanje prodaje , saj več pozornosti kot jo namenite potencialnim strankam, večja je verjetnost, da bodo ljudje želeli kupovati pri vas. Posledica tega so tudi nezaželene družbene povratne informacije med samimi uporabniki – vrsta izpostavljenosti blagovne znamke in »oglaševanja«, ki je preprosto ne morete kupiti (no, vseeno ne na način, ki bi zvenel legitimno).
Uporabite ponovno trženje (remarketing)
Ne glede na to, ali izvajate PPC kampanjo ali Facebook oglaševalsko kampanjo, vsaka pobuda digitalnega trženja zahteva čas, denar in trud. Če ne uporabljate ponovnega trženja, v bistvu računate na to, da bodoče stranke takoj izvedle konverzijo, kar se skoraj nikoli ne zgodi.
Ne glede na to, ali ponovno tržite svojo vsebino ali določeno časovno občutljivo prodajno ponudbo, je ponovno trženje nedvomno edini najučinkovitejši način za povečanje spletne prodaje. Ne le, da ponovno trženje ohranja vašo blagovno znamko v ospredju misli potencialnih strank. Potencialnim strankam ponuja tudi številne dodatne priložnosti za konverzijo. Glede na pogosto razdrobljeno pot stranke, ki zdaj običajno poteka čez vsaj dan ali dva in več naprav, je ponovno trženje tesno usklajeno tudi s tem, kako današnji potrošniki nakupujejo – kjer koli in kadar koli se odločijo.