Zaslužek-na-internetu

Zaslužek na internetu – pasti ideje o hitrem zaslužku na internetu

Zaslužek na internetu je po eni strani sicer lahko realnost, ki je dosegljiva slehernemu, a po drugi strani prodajni vzvod s katerim se mnogi okoriščajo tako, da ljudem prodajajo lažno upanje. Slednje je še posebej nevarna past za tiste, ki iščejo zaposlitev ali so v fazi oblikovanja svoje življenjske poti in s tem finančne neodvisnosti ali (pogosto) v fazi iskanja zaposlitve.

V tem članku si lahko preberete o tem, ali so hitri zaslužki na spletu, ki so promovirani na mnogih seminarjih, mogoči.

Članek ne govori o delu preko spleta ali dodatnem delu preko spleta kot je pisanje člankov, sestavljanje svinčnikov, lepljenje nalepk itd.

Pogosto dobim klic posameznika ali posameznice, ki v uvodu razloži, da išče storitve za marketing svojega novega “dropshipping” posla ali podobne ideje, ki so hkrati še posebej priljubljene teme mnogih seminarjev. V nadaljevanju klica ugotovimo, da je vanj vložil/a bolj ali manj večji del svojih prihrankov. Zato je potrebno sedaj to dejavnost oglaševati na ameriškem trgu, “da prodaja zlaufa”. Idejo so dobili in/ali izoblikovali na enem od seminarjev, ki je govoril o prodaji na Amazonu, dropshippingu pogosto tudi o “affiliate” marketingu, kripto in podobnih stvareh na temo hitrega zaslužka, investiranja itd.

Ko so ljudje v stiski radi sprejmejo navdihujoče obljube, ki jim vlivajo upanje na boljšo prihodnost.

Dejstvo je, da vse od omenjenih tehnik (lahko) delujejo. A delujejo tako, kakor deluje vsak drug posel. Potrebno je dobro poznati področje, potrebne so investicije, potrebna sta čas in vztrajnost. Poleg tega pa na spletu še bolj kot izven spleta velja, da je konkurenca visoka in izjemno hitra. Zato ideje o hitrem zaslužku v povezavi s spletom vsekakor na splošno ne držijo. Tako na hitro bi rekel, da so “rezervirane” za redke srečneže, podobno kot pri igrah na srečo.

Ko pa nekdo predava o tem kako hitro zaslužiti s spletom, je stvar že vsaj nekaj let zamujena. Od takih bi sam raje pridobil informacijo, kako zaslužiti s prodajo seminarjev.

Ko nekdo predava o tem kako hitro zaslužiti s spletom, je stvar že vsaj nekaj let zamujena.

Torej ljudi seminarji opogumijo ali prepričajo, da investirajo sredstva (ki so navadno prihranki) v idejo, ki jo zagovarjajo seminraji. Tako kupijo naročnino na določen “dropshipping service”, investirajo v spletno trgovino, pri tem pa se ne zavedajo, da je to isto stvar počelo že na tisoče ne le posameznikov, temveč podjetij pred njimi med katerimi so imeli mnogi več sposobnosti in znanja ter več sredstev, pa jim morda ni uspelo.

Torej z “dropshippingom” se ne da na hitro obogateti. Ste prepozni in nimate ne znanja, ne dovolj sredstev, ki bi jih lahko investirali v to, da bi prodajo sploh zagnali. Trg pa je nasičen.

Obstajajo izjeme, a če o tem razmišljate v povezavi s seminarjem, ki vas je vznemiril, potem vi najbrž niste ta izjema.

Zaslužek-na-internetu

Težava nastane, ko ljudje na točki, ko je čas za marketing, ugotovijo, da pač brez zajetnega proračuna v ZDA pač ne bodo mogli prodajati. Enako velja za prodajo na Amazonu. Kaj mislite, zakaj se agencije za digitalni marketing ne spuščajo v te posle, če so tako dobičkonosni in lahko dosegljivi. Imajo namreč znanje, denar, strokovnjake …

Kaj pravijo statistike

Če bi verjetnost uspeha vseh omenjenih receptov za hitri zaslužek prepustili statistiki, bi hitro ugotovili, da v resnici ne gre niti za hitre zaslužke, niti za priložnosti, ki jih ne bi smeli zamuditii. Posel kot posel pač, nekateri uspe hitreje, drugim kasneje, tretji se preusmerijo, četrti propadejo.

Poglejmo si nekaj statistik:

  • Uspešnost Dropshippinga: Pričakuje se, da bo trg dropshippinga do leta 2030 narasel na približno 931,9 milijarde dolarjev. Kljub tej rasti uspe le 10% do 20% podjetij, ki se ukvarjajo z dropshippingom. Mnogi podjetniki dropshipping vidijo kot shemo za hitro obogatitev, kar prispeva k visoki stopnji neuspeha. Za uspeh v dropshippingu je potrebno izbrati pravo nišo, prodajati privlačne in kakovostne izdelke, sodelovati z zanesljivimi dobavitelji, močno znamčenje, izbiranje pravih prodajnih platform, vlaganje v marketing in zagotavljanje odlične storitve za stranke. (vir)
  • Uspešnost spletnih podjetij znaša okoli 10-20%, pri čemer večina propade v prvih 120 dneh. Ta nizka uspešnost je pogosto posledica nezmožnosti novih podjetij, da v prvih mesecih ustvarijo dobiček. V tem obdobju se morajo spletna podjetja osredotočiti na marketing in izboljšanje SEO, da privabijo stranke. (vir)
  • Čas do dobičkonosnosti novih podjetij je 2 – 3 leta: V povprečju nova podjetja potrebujejo približno dve do tri leta, da postanejo dobičkonosna. Ta časovni okvir se razlikuje glede na začetne stroške zagona, zahteve po kapitalu in naravo poslovanja. Podjetja, ki ustvarjajo nove izdelke, običajno potrebujejo vsaj tri leta, da postanejo dobičkonosna, ob upoštevanju stroškov razvoja izdelkov, najemanja strokovnjakov in marketinga. Vendar pa lahko domače spletne posle hitreje ustvarijo dobiček zaradi nižjih začetnih stroškov, saj potrebujejo le osnovno digitalno infrastrukturo, kot sta internetna povezava in računalnik. Kljub temu tudi ta podjetja morda ne bodo takoj dosegla točke preloma, saj se stroški za marketing in izdelke lahko kopičijo. (vir)

Skratka, čeprav obstaja potencial za rast in uspeh v poslovnih podvigih, kot je “dropshipping”, je pomembno prepoznati izzive in čas, ki je lahko potreben za doseganje dobičkonosnosti. Podjetniki morajo pristopiti k tem podvigom z realnimi pričakovanji, ob zavedanju, da so za uspeh bistveni čas, trud in strateško načrtovanje.

Kakšen je poslovni model prodajalcev seminarjev o hitrem zaslužku na spletu

Odgovor na to vprašanje smo prepustili orodju Chat GPT, ki se nam je zdel zadovoljiv:

Poslovni model prodajalcev seminarjev o hitrem zaslužku na spletu običajno sledi določeni shemi:

  1. Privabljanje udeležencev: Seminarji o hitrem zaslužku na spletu pogosto uporabljajo privlačne marketinške tehnike, kot so obljube o visokih zaslužkih z malo truda, da pritegnejo potencialne udeležence.
  2. Brezplačne ali poceni uvodne ponudbe: Začetni seminarji ali delavnice so pogosto brezplačni ali ponujeni po nizki ceni, da privabijo čim več ljudi.
  3. Prodaja dragih tečajev ali mentorstva: Po uvodnem seminarju sledi ponudba dragih tečajev, mentorstev ali ekskluzivnih skupin, kjer obljubljajo podrobnejše znanje in “skrivnosti” uspeha.
  4. Poudarek na uspešnih zgodbah: Pogosto izpostavljajo zgodbe o uspehu prejšnjih udeležencev kot dokaz o učinkovitosti njihovih metod.
  5. Uporaba pritiska in taktik pomanjkanja: V procesu prodaje uporabljajo taktike, kot je ustvarjanje občutka nujnosti ali omejene ponudbe, da spodbudijo hitre odločitve za nakup.
  6. Ponovna prodaja in nadgradnje: Obstaja nenehno prizadevanje za ponovno prodajo ali nadgradnjo obstoječim strankam z novimi tečaji, orodji ali “izboljšanimi” strategijami.

Vendar pa je treba poudariti, da mnogi od teh seminarjev ne zagotavljajo realnih ali trajnostnih metod za zaslužek in pogosto izkoriščajo upanje in željo po hitrem bogastvu svojih strank.

Isti koncept, novi produkti

Ko tovrstne seminarje spremljamo nekaj časa ugotovimo, da se njihov produkt in področje strokovnjaka stalno spreminjata glede na priložnosti, ki prihajajo. Začelo se je z Amazonom, nadaljeevalo z dropshippingom, sedaj govorimo o kripto priložnostih, vmes pa se občasno omeni “affiliate” marketing. Zakaj?

Spet Chat GPT:

Razlog za nenehno spreminjanje produkta in področja strokovnosti pri seminarjih o hitrem zaslužku na spletu je predvsem iskanje najbolj vročih trendov, ki privabljajo udeležence. Ti seminarji se osredotočajo na trenutno priljubljene in donosne trge, kot so Amazon, dropshipping, kriptovalute in affiliate marketing, saj se tovrstni trendi pogosto dojemajo kot hitra in enostavna pot do bogastva. Poudarek je na izkoriščanju trenutne popularnosti določene niše, kar zagotavlja večjo privlačnost seminarjev in s tem večjo udeležbo, kar povečuje dobiček organizatorjev.

Kaj pa FOMO efekt?

Omeniti pa je treba še FOMO efekt. To je po naše “fear of missing out.” Gre za psihološki pojav, pri katerem ljudje občutijo skrb, da bi lahko zamudili nekaj pomembnega ali zabavnega, kar se dogaja drugje. Ta občutek se pogosto pojavlja v kontekstu socialnih medijev ali pri dogodkih, kjer se ljudje bojijo, da ne bodo del nečesa, kar bi lahko bilo koristno ali užitkarsko.

V marketingu se FOMO pogosto uporablja za spodbujanje hitrih odločitev za nakup ali udeležbo, saj ustvarja občutek nujnosti in strahu pred izgubo priložnosti.

Zaključna misel

Zdi se, da je past hitrega zaslužka na spletu še posebej nevarna za tiste, ki ga slabše poznajo in razumejo. Tako si niti ne predstavljajo ovir, ki jih čakajo na poti ustvarjanja zaslužka na internetu. Tisti, ki splet bolje razumejo, gredo morda nekoliko v drugo skrajnost in vidijo veliko razlogov, zakaj neka stvar ne bo uspešna. Pri odločitvi za tak podvig je zato že vnaprej treba poznati in predvideti ovire, izzive in zaplete, ki nas čakajo na poti. Pa še bodo presenečenja.

Poleg tega, uporabniki verjetno precej več časa preživimo na spletu, kot izven njega. V Sloveniji je mnogo obrtnikov in podjetnikov, ki proizvajajo izjemne produkte, a le teh ne prenesejo uspešno na splet. Mislim, da imajo ravno take vrste podjetij dober potencial, za hitro in drastično povečanje zaslužka s pomočjo interneta. Ker ne pomeni začetka “iz nič” temveč nadgraditev ali rahlo prilagoditev produkta in njegove preedstavitve.

Splet je postal zelo nasičen in še vedno ponuja svet na dlani. To seveda vedno pomeni priložnost za zaslužek. A v teh časih morda bolj od “zaslužka na internetu” postaja inovativna ideja o “zaslužku izven interneta”. Zgolj ideja.

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik