ZMOT – Zero Moment of Truth
Kaj je treba vedeti o vedenju potrošnika na spletu, če uporabljate Google Adwords. V povprečju čas za nakup traja od 6 do 12 mesecev. Če smo potrošnika osvojili v začetku nakupnega procesa, ni nujno, da ga bomo pridobili in osvojili ponovno, ko bo ta opravljal nakup.
Edina izjema pravila, da se potrošnik o nakupu odloča od 3 do 12 mesecev, so prehrambeni izdelki. Zanje odločitev sprejme tako rekoč ob polici. Za vse ostalo, kot kaže spodnji graf, se odločitev o nakupu sprejema, v večini, vsaj 4-6 mesecev.
Zero Moment of Truth (ZMOT),je trenutek, ko potrošnik raziskuje produkt in prične delati na svoji želji po nakupu izdelka. To je obdobje, ki najbolj vpliva na končno odločitev. Torej ne gre ravno za trenutek. Pred prvim trenutkom resnice (FMOT), ko se odloči za obisk trgovine, pogovor s prodajalcem, testno vožnjo, je to najdaljše obdobje.
Več si preberite na spletno oglaševanje, v objavi Zakaj po spletu ne prodate več