Google oglaševanje cenik
Omogočamo popoln dostop do Google računa, pregtled nad uspešrnostjo in porabo sredstev. Naše stranke stroške oglaševanja na Googlu plačujejo direktno Googlu, nam pa provizijo za opravljeno delo.
Stroški so vnaprej dogovorjeni in ne presegajo dogovorjenih zneskov.




Pridobite našo ponudbo.
Pridobite več informacij o ceni Google Ads oglaševanja in pričnite z oglaševanjem že danes.
Kakšna je cena za Google oglaševanje?
Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Pri Google oglaševanju lahko oglaševalci samostojno določijo mesečni proračun. Ko je ta limit dosežen (na dnevni ravni) se oglasi prenehajo prikazovati, zato cena Google oglaševanja nikoli ne preseže zneska, ki ga oglaševalec določi kot mesečni proračun. Cena Google oglaševanja v Sloveniji znaša od približno 400 € do 2000 €na mesec in več. Odvisno od tega v kateri niši se oglašuje (stopnja konkurence in ponudbe za klike) in kako agresivno in celovito želi podjetje dosegati svojo ciljno publiko.
Kako poteka Google oglaševanje?
Za začetek z Google oglaševanjem potrebujete odpreti Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter napisati oglase. Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati.
Kaj je bolje: Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?
Tista podjetja, ki digitalni marketing izvajajo strokovno, v skladu z najboljšimi praksami in postopki, uporabljajo oboje in še več. Gre za to, da so kupci prisotni na vseh možnih kanalih, nakupi oz. konverzije pa so v večini kombinacija različnih virov prometa uporabnikov. Povedano po domače, preden bo kupec oddal povpraševanje bo vašo spletno stran obiskal večkrat. Morda jo bo prvič našel preko Google oglasa, drugič ob iskanju določene informacije v Google iskalniku, spet tretjič pa preko marketinga na Facebook-u. Takih variant kombinacij je seveda še mnogo več. Druga stvar pri tem pa je , da v borbi za kupce potrebujete večjo vidnost, kar pa dosežete z večjo površino. Tako dosežete več obiskovalcev, ki bodo lahko postali tudi kupci.
Ali lahko na Google oglašujemo samostojno?

Email Marketing – Kaj je email marketing, kako deluje & orodja
Email marketing seveda ni mrtev. Je odličen način za pridobivanje in komuniciranje s kupci, omogoča zelo dir
Kaj je Black Hat SEO in kako ga (ne) izvajati?
Kako se lotiti SEO? Kot direktor veste, kako pomembno je imeti učinkovito strategijo digitalnega trženja. Eno
Povečanje prodaje – 25 načinov, kako povečati prodajo na spletu
Povečanje spletne prodaje je glavni cilj neštetih podjetij, tako velikih kot majhnih. Ne glede na to, ali vod
Premišljena zasnova in nadpovprečni rezultati
Naše Google Ads oglaševanje temelji na temeljiti analizi iskanj uporabnikov. Na podlagi podatkov o iskanjih, demografskih podatkih in baz za ponovno trženje strukturiramo kampanje tako, da vsakemu uporabniku serviramo najbolj poosebljeno sporočilo, ki ga bo zanimalo. Najdemo iskalne izraze, ki pogosteje vodijo k nakupu in jih večina oglaševalcev “zgreši” Naši oglasi dosegajo nadpovprečno stopnjo klikov (CTR od 25%) Naše kampanje so donosne, zato naše stranke vedno povečujejo vložke v Google oglaševanje.

Koliko stane Google oglaševanje?
Cena oglaševanja na Googlu, v primeru, da za vodenje in optimizacijo najamete zunanje strokovnjake, je sestavljena iz proračuna oz. stroškov oglasov, ki jih v primeru sodelovanja z nami plačate direktno Googlu. Tako na ceno oglasov ne plačate še davka, kot bi ga sicer. Stroški vodenja predstavljajo nekje med 15% in 20% proračuna. Za proračune pod 500 € mesečno ni smiselno najemati agencije, zato v takem primeru predlagamo zgolj postavitev kampanj in optimizacijo nekajkrat letno po potrebi.
Postavitev kampanj
V primeru dolgoročnega sodelovanja je postavitev kampanj v ceni.
Optimizacija kampanj
Postavitev Google Ads kampanje
Prikazni remarketing
Sledenje konverzijam
Redno tedensko spremljanje in optimizacija
Mesečno poročanje o uspehu
Optimizacija kampanj
Postavitev Google Ads
Prikazni in iskalni remarketing
Sledenje konverzijam
Dnevno spremljanje in optimizacija
Tedensko poročanje
A/B testiranje pristajalnih strani z Google Optimize
Integracije po meri (Lead Ads, dinamični rmearketing, ...)
Pridobite našo ponudbo.
Pridobite več informacij o ceni Google Ads oglaševanja in pričnite z oglaševanjem že danes.