Google oglaševanje cenik
Smo ena redkih agencij, ki vas veže le s svojo strokovnostjo.
- Ne veže vas pogodba - Prekinete kadar želite
- Imate popoln dostop do svojega računa
- Imate popoln vpogled v račun
- Stroške plačujete direktno Googlu, ne nam





Prejmite do 350 € dobropisa.
Prejmite dobropis za znesek, ki ga boste porabili v prvih 30-ih dneh, do vrednosti 350 €.
*Velja le za nove oglaševalce
Kakšna je cena za Google oglaševanje?
Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Pri Google oglaševanju lahko oglaševalci samostojno določijo mesečni proračun. Ko je ta limit dosežen (na dnevni ravni) se oglasi prenehajo prikazovati, zato cena Google oglaševanja nikoli ne preseže zneska, ki ga oglaševalec določi kot mesečni proračun. Cena Google oglaševanja v Sloveniji znaša od približno 400 € do 2000 €na mesec in več. Odvisno od tega v kateri niši se oglašuje (stopnja konkurence in ponudbe za klike) in kako agresivno in celovito želi podjetje dosegati svojo ciljno publiko.
Kako poteka Google oglaševanje?
Za začetek z Google oglaševanjem potrebujete odpreti Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter napisati oglase. Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati.
Kaj je bolje: Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?
Tista podjetja, ki digitalni marketing izvajajo strokovno, v skladu z najboljšimi praksami in postopki, uporabljajo oboje in še več. Gre za to, da so kupci prisotni na vseh možnih kanalih, nakupi oz. konverzije pa so v večini kombinacija različnih virov prometa uporabnikov. Povedano po domače, preden bo kupec oddal povpraševanje bo vašo spletno stran obiskal večkrat. Morda jo bo prvič našel preko Google oglasa, drugič ob iskanju določene informacije v Google iskalniku, spet tretjič pa preko marketinga na Facebook-u. Takih variant kombinacij je seveda še mnogo več. Druga stvar pri tem pa je , da v borbi za kupce potrebujete večjo vidnost, kar pa dosežete z večjo površino. Tako dosežete več obiskovalcev, ki bodo lahko postali tudi kupci.
Ali je smiselno oglaševati samostojno?
Raje ne. V kolikor nimate ustreznega znanja boste plačevali klike, ki jih ne otrebujete. Najbolj smiselno je, da vsaj izdelavo kampanje prepustite strokovnjakom, potem pa samostojno spremljate potek in uravnavate proračun ter aktivnost kampanj.

Cene oglasov – Kakšne so povprečne cene oglasov v 2023
Kakšne so povprečne cene oglasov na Googlu, Youtubu, Facebooku … Cene oglasov so lahko tako zapletene?
Kaj je Google ads
Kaj je Google Ads oglaševanje, kako poteka in katere so prednosti uporabe platforme Google ads Ste podjetje, k
Google Analytics 4 in GDPR
Je GA4 kompatilen z GDPR oz. ali je uporaba GA4 v EU sploh še legalna? Pet let je minilo, odkar je v veljavo s
Premišljena zasnova in nadpovprečni rezultati
Naše Google Ads oglaševanje temelji na temeljiti analizi iskanj uporabnikov. Na podlagi podatkov o iskanjih, demografskih podatkih in baz za ponovno trženje strukturiramo kampanje tako, da vsakemu uporabniku serviramo najbolj poosebljeno sporočilo, ki ga bo zanimalo. Najdemo iskalne izraze, ki pogosteje vodijo k nakupu in jih večina oglaševalcev “zgreši” Naši oglasi dosegajo nadpovprečno stopnjo klikov (CTR od 25%) Naše kampanje so donosne, zato naše stranke vedno povečujejo vložke v Google oglaševanje.

Koliko stane Google oglaševanje?
Cena za Google oglaševanje se deli na proračun, ki je prilagojen zmožnostim podjetja (od 100 €/mesec) in stroške vodenja (10-20% proračuna). Računi, ki mesečno porabijo manj kot 1000 € večinoma ne potrebujejo redne optimizacije (stroška vodenja). Za točne informacije o ceni stopite v stik.
Cena oglaševanja na Googlu, v primeru, da za vodenje in optimizacijo najamete zunanje strokovnjake, je sestavljena iz proračuna oz. stroškov oglasov, ki jih v primeru sodelovanja z nami plačate direktno Googlu. Tako na ceno oglasov ne plačate še davka, kot bi ga sicer. Stroški vodenja predstavljajo nekje med 15% in 20% proračuna. Za proračune pod 500 € mesečno ni smiselno najemati agencije, zato v takem primeru predlagamo zgolj postavitev kampanj in optimizacijo nekajkrat letno po potrebi.
Cena Google ads oglaševanja
Dostopne cene za učinkovito podporo pri izvedbi oglaševanja na Googlu.
Postavitev kampanj
- Primerno za vse, ki ne želite rednih agencijskih stroškov.
- Kampanjo se uredi enkrat na način, da sprotno vodenje ni potrebno.
- V primeru sprememb pa nas ponovno kontaktirate in po potrebi uredimo vaš Google Ads račun.
- Idealno za nižje proračune do 1000 € mesečno.
- V primeru dolgoročnega sodelovanja je postavitev kampanj v ceni.
Vodenje & optimizacija
- Postavitev Google Ads kampanje v ceni
- Sodelovanje na osnovi letne pogodbe
- Integracija z drugimi oglaševalskimi kanali
- Redno svetovanje na področju digitalnega marketinga
Vsebuje:
- Prikazni & iskalni remarketing
- Sledenje konverzijam
- Redno tedensko spremljanje in optimizacija
- Mesečno poročanje o uspehu
Primerno za proračune nad 1000 € mesečno
Optimizacija in vodenje večjih/obsežnejših računov
- Primerno za najbolj zahtevne uporabnike
- Za višje mesečne proračune, ki potrebujejo stalno spremljanje
- Prikazni in iskalni (dinamični) remarketing
- Sledenje konverzijam
- Dnevno spremljanje in optimizacija
- Tedensko poročanje
- A/B testiranje pristajalnih strani z Google Optimize
- Integracije po meri (Lead Ads, dinamični remarketing, ...)
Pridobite našo ponudbo.
Pridobite več informacij o ceni Google Ads oglaševanja in pričnite z oglaševanjem že danes.
Preko 15 let v digitalnem marketingu
Zaupajte svoje oglaševanje strokovnjakom v branži, ki bodo zagotovili najboljše rezultate za vložena sredstva.

Kako izgleda učinkovito Google oglaševanje
Za večino podjetij je PPC oz. oglaševanje na Googlu najbolj donosen in hkrati najučinkovitejši način pridobivanja novih kupcev. Zakaj? Novo spletno stran lahko začnejo oglaševati praktično isti dan. Še bolj pomembno pa je dejstvo, da se uporabniki Googla z iskanjem v Googlu na nek način razkrijemo.
… S tem, ko vpišemo iskalni izraz namreč povemo, kaj nas ta hip zanima. Noben drug način oglaševanja se v tem pogledu ne more kosati z oglaševanjem v iskalnikih. Poleg iskalnega izraza, pa ima Google o uporabnikih še mnoge druge podatke, ki jih ponuja oglaševalcem, kot so lokacija uporabnika, uporabljena naprava, starost, spol, stan, …
Oglaševalci v Googlu tako lahko ciljajo zgolj izbran profil uporabnikov, ki isti trenutek aktivno išče njihove produkte.
Google oglaševanje se plačuje po kliku po vnaprej določenem maksimalnem dnevnem proračunu. Mesečni stroški tako ne presežejo omejitve, ki jo določi oglaševalec.
Google oglasi, Facebook oglasi ali SEO?
Google oglaševanje je v smislu prodaje bolj priročno, saj uporabnika nagovorimo v trenutku, ko nakupuje ali se izobražuje o nakupu. Na Facebooku to ni možno.
Mnogi podjetniki se na nas obračajo z vprašanjem, kaj svetujemo, Google oglaševanje ali SEO optimizacijo? Mi svetujemo oboje v kombinaciji tudi iz drugimi kanali.
Bodite prisotni, kjer so aktivni vaši kupci
Kupci namreč niso omejeni le na en kanal (npr. Facebook), temveč so aktivni v vseh. Prav tako je povečini več kot polovica konverzij “asistiranih” (assisted conversions), kar pomeni, da je za prodajo izdelka zaslužnih več kanalov, ker je tudi do konverzije prišlo šele po več obiskih istega uporabnika. Le konsistenten nastop in prisotnost podjetja v vseh kanalih v celoti “ožame” potencial trga. Slednje pa seveda ne pomeni nujno bistveni višjega stroška oglaševanja. Pri postavitvi kampanj se namreč najprej osredotočimo na tiste kanale, kjer lahko ciljne skupine zelo dobro definiramo. Te nam potem sluižijo pri ustvarjanju prve interakcije s kupci. Dodatne kanale pa s pomočjo ponovnega trženja uporabljamo za ohranjanje komunikacije in spodbujanje k nakupu.

Če želite učinek, izberite Google oglaševanje
Google oglaševanje je ena od najbolj uporabljanih platform za digitalni marketing. Je eden izmed najbolj razširjenih načinov oglaševanja podjetij na spletu. S pomočjo Google Ads lahko podjetje zakupi ključne besede, ki jih v iskalnik vpisujejo njegovi potencialni kupci in jim svoje izdelke pnudi takoj. Za oglaševanje plačuje “po kliku” v obsegu, ki ga samo izbere. Poleg ključnih besed lahko definira ciljno skupino še po starosti, lokaciji, napravi, času in drugih demografskih podatkih. Google oglaševanje sodi v enega izmed najbolj učinkovitih načinov ne le spletnega oglaševanja, temveč oglaševanja nasploh. V smislu digitalnega marketinga ga po metriki ROI (return on investment) prekaša le organska iskanja (neplačani zadetki).
Če želite učinek, izberite Google oglaševanje
Google oglaševanje je ena od najbolj uporabljanih platform za digitalni marketing. Je eden izmed najbolj razširjenih načinov oglaševanja podjetij na spletu. S pomočjo Google Ads lahko podjetje zakupi ključne besede, ki jih v iskalnik vpisujejo njegovi potencialni kupci in jim svoje izdelke pnudi takoj. Za oglaševanje plačuje “po kliku” v obsegu, ki ga samo izbere. Poleg ključnih besed lahko definira ciljno skupino še po starosti, lokaciji, napravi, času in drugih demografskih podatkih. Google oglaševanje sodi v enega izmed najbolj učinkovitih načinov ne le spletnega oglaševanja, temveč oglaševanja nasploh. V smislu digitalnega marketinga ga po metriki ROI (return on investment) prekaša le organska iskanja (neplačani zadetki).
Stopite v stik.
Pridobite več informacij o prednostih oglaševanja na Facebooku in Instagramu. Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih z oglaševanjem na Facebooku lahko deležni.