Marketinški pristopi k postavljanju cenika
Postavljanje cen ni le tehnična naloga, temveč ključen marketinški element, ki vpliva na percepcijo vaše blagovne znamke, privlačnost vaše ponudbe in vaš dobiček. Dober ce
Zgodovinski razvoj spletne trgovine od leta 1990
Razvoj spletne trgovine se je začel v začetku 90. let prejšnjega stoletja in je skozi desetletja doživel izjemen napredek. To, kar je bilo sprva omejeno na nekaj pionirskih pod
Kdaj (in ali) je res smiselno odpreti spletno trgovino
Pogosto se zgodi, da podjetja hitijo v odprtje spletne trgovine, ne da bi si pri tem odgovorila na osnovno vprašanje, kakšno prednost bo spletna trgovina predstavljala njihovim s
Kako odpreti spletno trgovino – za začetnike in uveljavljena podjetja
Odločitev za odprtje spletne trgovine je pomemben korak, ki ga spremlja veliko priložnosti, a tudi izzivov. Za uspešno vzpostavitev trgovine in zagotovitev stabilnega toka naro
Google ads kupon – Pridobite 350 € dobropisa za oglaševanje
Google Ads kuponi ponujajo odlično priložnost za podjetja in oglaševalce, da preizkusijo moč digitalnega oglaševanja, ne da bi takoj tvegali svoj proračun. V Sloveniji lahko
Katere so najbolj iskane ključne besede na Googlu
Google vsako leto pripravi t.i. Year in Search, ki povzema preteklo leto v iskanjih in prikaže izraze, ki so zaznamovali aktualne trende, dogodke in teme, ki so pritegnile največ
Zakup ključnih besed – Kako najti najbolj iskane ključne besede za svoje podjetje
Zakup ključnih besed je ena izmed najučinkovitejših metod digitalnega oglaševanja, ki omogoča, da se vaše podjetje pojavi pred ciljno publiko v trenutku, ko išče vaše izde
Google ads keyword planner
Izmerite posledice svoje poslovne odločitve, še preden jo sprejmete: Kako vam Google Ads Keyword Planner lahko pomaga pri sprejemanju poslovnih odločitev Google Ads Keyword Plan
Ustanovitev podjetja in digitalni marketing – Kako naj novoustanovljeno podjetje začne z digitalnim marketingom
Za novoustanovljeno podjetje je digitalni marketing ključnega pomena za pridobivanje prepoznavnosti in privabljanje strank. Ampak prometa še ni, posledično pa tudi ni proračuna
Kako (in zakaj) vnesti podjetje v Google Maps
Vnos podjetja v Google Maps je danes eden najpomembnejših korakov za uspešno poslovanje v lokalnem okolju. Podjetja, ki so vidna na Google Maps, imajo precej več možnosti, da j
Ali Google prepozna, da ste članek napisali s pomočjo ChatGPT?
Na kratko, odgovor je da – vendar na posreden način. Google ne more neposredno zaznati, ali je določen članek napisan s pomočjo umetne inteligence, kot je ChatGPT, vendar upo
Padec prikazanih klikov v igralništvu, zdravstvu, financah in odrasli industriji
Google je v zadnjih mesecih posodobil način, kako v Google Search Console prikazuje podatke o klikih. Ena od pomembnih sprememb je, da se podatki o klikih iz zasebnih iskanj, kot
Kako uporabljati Chat GPT oz. UI v marketingu
Umetna inteligenca (UI) postaja nepogrešljivo orodje za podjetja, ki želijo ostati konkurenčna. Eden izmed najbolj naprednih UI modelov je Chat GPT, ki ga je razvilo podjetje Op
Kako posodobiti WordPress: Navodila za varno in učinkovito nadgradnjo spletne strani
Redno posodabljanje WordPressa je ključno za zagotavljanje varnosti, stabilnosti in optimalnega delovanja vaše spletne strani. Posodobitve prinašajo nove funkcionalnosti, poprav
Kako narediti varnostno kopijo WordPress spletne strani
Varnostno kopiranje WordPress spletne strani je ključnega pomena za zaščito vašega dela pred nepredvidenimi dogodki, kot so vdori, tehnične napake ali izguba podatkov. Redne v
Kaj je WordPress – Spletne strani za začetnike in profesionalce
V digitalni dobi, kjer je spletna prisotnost ključnega pomena za uspeh podjetij, organizacij in posameznikov, je izbira prave platforme za izdelavo spletne strani ključna. WordPr
Tiktok oglaševanje – Kaj je, kako deluje in kaj pričakovati
TikTok, družbeno omrežje, ki je sprva zaslovelo kot platforma za deljenje kratkih glasbenih videov, je danes ena izmed najhitreje rastočih digitalnih platform na svetu. Od svoje
Google core update avgust 2024: Kaj prinaša nova posodobitev?
Google je 15. avgusta 2024 začel uvajati najnovejšo Core posodobitev iskalnika, ki bo trajala približno en mesec, preden bo popolnoma uvedena. Ta posodobitev je bila dolgo prič
Kaj je first party data, kaj second in third party data
V svetu digitalnega marketinga in podatkovne analitike je izraz “first party data” vse bolj pogost. Toda kaj pravzaprav pomeni in zakaj je tako pomemben za podjetja? V
Pot do nakupa: Kako kupci sprejemajo odločitve in kako jih lahko pri tem podpremo
Razumevanje poti do nakupa je ključno za uspešno trženje in prodajo v sodobnem poslovnem okolju. Pot do nakupa se nanaša na različne faze, ki jih potrošnik prehaja od prvega
Kaj so asistirane konverzije in zakaj klasične metode spletnega oglaševanja ne delujejo več
V digitalnem marketingu se vse bolj zavedamo pomembnosti različnih stičnih točk s potencialnimi kupci na njihovi poti do nakupa. Tradicionalne metode spletnega oglaševanja, kot
Ideje za spletno trgovino – “Insajderski” pogled na trende in priložnosti
Pogosto se srečujemo s posamezniki, ki želijo z našo pomočjo izvajati marketing za t.i. dropshipping, saj so slišali in investirali, da je tako mogoče hitro in enostavno zasl
Google posodobitev algoritma (junij 2024)
Google je pred kratkim lansiral junijsko posodobitev proti spamu 2024, ki bo trajala do enega tedna za popolno izvedbo. Ta redna posodobitev je namenjena izboljšanju zaznavanja sp
Kaj pomeni nova Google funkcija strani, ki jih “pogosto obiskujete”
Google je nedavno predstavil funkcijo “Pogosto obiskujete” v svojih rezultatih iskanja (SERP), ki izpostavlja spletna mesta, ki jih uporabniki pogosto obiskujejo. Ta fu
Kaj je Google Search Generative Experience (SGE)
Googlova iskalna izkušnja z generativno umetno inteligenco (SGE) predstavlja naslednjo stopnjo v evoluciji iskalnikov. Uporablja napredne modele umetne inteligence za boljše razu
Kaj se najbolje prodaja na spletu
Spletna prodaja, ki se je v zadnjem desetletju razvila v enega najpomembnejših sektorjev svetovnega gospodarstva, omogoča potrošnikom po vsem svetu enostaven dostop do široke p
Nakup (obstoječe) spletne trgovine – Kako in na kaj paziti
Pogosto se na portalih, ki prodajajo podjetja in utečene dejavnosti najdejo tudi spletne trgovine. Mnogim se zdi ideja o dodatnem zaslužku, ki ga spletna trgovina pomeni, privla
Razkritje Googlovega algoritma: Ključne informacije iz notranje dokumentacije
Nedavno razkrita notranja dokumentacija Googlovega iskalnega algoritma je osvetlila številne podrobnosti o delovanju iskalnika. Dokumenti so razkrili več kot 14.000 rangirnih fun
Magento: Rešitev za ene, past za druge
Magento je ena izmed najbolj priljubljenih platform za e-trgovino na svetu, ki slovi po svoji prilagodljivosti, robustnosti in široki paleti funkcionalnosti. Vendar pa ta priljubl
Izdelava spletne trgovine – kako (skoraj) brezplačno do e-trgovine
Podjetja vseh velikosti se zavedajo, da je prisotnost na spletu nujna za doseganje širšega občinstva, povečanje prodaje in izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke. Spletna
Koliko stane izdelava spletne trgovine WordPress/WooCommerce
Spletne trgovine so postale ključni element uspeha mnogih podjetij. S hitrim napredkom tehnologije in vse večjo priljubljenostjo spletnega nakupovanja, je prisotnost na spletu nu
Ali je marketing na družbenih omrežjih nadomestil iskalni marketing
Čeprav se o iskalnem marketingu govori vedno manj, ta še vedno predstavlja enega od glavnih načinov pridobivanja strank. Statistični podatki iz leta 2024 kažejo, da kombinacij
Kako uvrstiti spletno stran v Google odkrivanje (Discover)
Google Discover je inovativna platforma, ki uporablja algoritme za priporočanje vsebine na podlagi preteklih interakcij uporabnikov in njihovih interesov. To orodje se razlikuje o
Kako uvrstiti spletno stran v Google News
Google News je priljubljena novičarska platforma, ki samodejno zbirka in razvršča članke z različnih spletnih virov po vsem svetu. Ta platforma ponuja uporabnikom prilagojeno
KPI (key performance indicators) – ključni kazalniki uspešnosti
Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) so merljive vrednosti, ki služijo kot osrednje orodje za ocenjevanje učinkovitosti podjetja ali organizacije v doseganju ključnih poslovnih
Kako brezplačno oglaševati na spletu
8 rešitev, kako 100% brezplačno oglaševati na spletu, navodila za izdelavo brezplačne spletne strani, optimizacijo, brezplačno Facebook oglaševanje ...
Kakšna je cena Google oglaševanja v Sloveniji za leto 2024
Cena oglaševanja na Google Ads v Sloveniji v letu 2024 se giblje v precej širokem razponu, odvisno od specifičnih potreb in ciljev posameznega oglaševalca. Cena za vodenje Goog
Iskalni marketing
Iskalni marketing je ključna sestavina digitalne marketinške strategije, ki omogoča podjetjem, da dosežejo svojo ciljno publiko na točno določenem mestu in ob točno določen
Marketing na družbenih omrežjih: Strategije, orodja in najboljše prakse za uspeh
V današnji digitalni dobi je marketing na družbenih omrežjih postal nepogrešljiv del poslovne strategije vsakega podjetja, ki želi uspeti. Ne glede na to, ali gre za majhno lo
Affiliate marketing – Kaj je affiliate marketing & kako poteka
Affiliate marketing je oblika digitalnega marketinga, kjer posamezniki ali podjetja (znani kot “affiliateji”) zaslužijo provizijo za promocijo izdelkov ali storitev dr
Vhodni marketing – Kaj je vhodni marketing in kako poteka
Vhodni marketing (inbound marketing) predstavlja strategijo, ki temelji na privabljanju strank skozi ustvarjanje koristne in relevantne vsebine, optimizirano za iskalnike in prisot
Tečaj za digitalni marketing – Kateri digitalni marketing tečaj izbrati?
V sodobnem poslovnem svetu je digitalni marketing postal ključnega pomena za uspeh podjetij vseh velikosti. Zmožnost doseganja ciljne publike prek digitalnih kanalov – od d
Kako postati specialist za digitalni marketing & kako se zaposliti v digitalnem marketingu
Digitalni marketing je široko področje, ki vključuje uporabo digitalnih kanalov, kot so iskalniki, družbena omrežja, e-pošta in spletna mesta, za promocijo izdelkov ali stori
Facebook Oglaševanje – Koliko stane oglaševanje na Facebooku 2024
koliko stane oglaševanje na Facebooku in kakšna je realna cena za Facebook oglaševanje. Facebook je ena najbolj priljubljenih platform družabnih medijev z več kot 2 milijardam
Kaj umetna inteligenca pomeni za iskalnike
Generativna umetna inteligenca (AI), kot je ChatGPT, prinaša velike spremembe v način, kako dostopamo do informacij z digitalnimi tehnologijami. To ima potencial, da temeljito sp
Najpogostejši pozivi in vprašanja, ki jih uporabniki zastavljajo Chat GPT
Ob prehodu v novo letu po navadi naletimo na članke o tem, kaj so uporabniki najbolj iskali na Googlu preteklo leto. Ker je bil glavna tema preteklega leta Chat GPT, pa smo se odl
Google API indeksiranje na strani
Google API za indeksiranje omogoča spletnim razvijalcem, da programsko zahtevajo indeksiranje novih ali posodobljenih URL-jev na svojih spletnih mestih. Preko tega API-ja lahko ra
V srcu umetne inteligence: Razumevanje NLP, ML in nevronskih mrež
V sodobnem svetu, kjer tehnologija napreduje z neverjetno hitrostjo, postaja umetna inteligenca (UI) vse bolj prisotna v naših vsakdanjih življenjih. Od pametnih asistentov, ki n
Ste poskusili izvajati SEO, pa ni bilo efekta? Preverite zakaj.
V svetu digitalnega marketinga je optimizacija spletnih strani za iskalnike (SEO) ključnega pomena za dosego večje vidnosti in privabljanje ciljnega občinstva. Vendar kljub šte
Pisanje SEO člankov – Kako pisati besedila prve pozicije na Googlu
V svetu digitalnega marketinga se pojavi veliko izrazov in konceptov, med katerimi so “SEO članki” eden izmed ključnih. A kaj točno so SEO članki? SEO, ki je kratic
Kako izbrati prave ključne besede za optimizacijo spletne strani
Optimizacija spletnih strani za iskalnike (SEO) je ključnega pomena v današnjem digitalno usmerjenem svetu. Jedro uspešne SEO strategije leži v pravilni izbiri in uporabi klju
Instagram Threads oglaševanje
Instagram threads je od pred kratkim dostopen v EU. Tudi v Sloveniji. Ni pa še mogoče oglaševati na Instagram Threads.
Marketing in cena – Kakšna je cena marketinga in kakšen je efekt
Če vam danes dam milijon, kdaj dobim dva? Cena marketinga sama po sebi ni podatek, vsaj dokler ne upoštevamo učinka, ki ga marketing (lahko) ima. Marketing ima učinek. To dokaz
ROI (Return on Investment) – kaj je ROI in kako ga izračunati
ROI (Return on Investment) je finančni izraz, ki meri donosnost neke naložbe. Predstavlja razmerje med dobičkom, ki ga prinese naložba, in njenim stroškom. V kontekstu marketi
Marketing & psihologija – Uporaba psiholoških fenomenov v marketingu
V svetu marketinga je razumevanje človeškega vedenja lahko ključnega pomena. Psihologija, znanost o umu in vedenju, ima osrednjo vlogo pri oblikovanju strategij, ki pritegnejo,
Kaj je OFF site optimizacija & kako jo izvajati
V svetu digitalnega marketinga je off-site optimizacija ena ključnih komponent uspešne strategije SEO (Search Engine Optimization). Čeprav je on-site optimizacija temelj dobre S
On site optimizacija spletnih strani – kaj je in kako jo izvajati
On-site optimizacija je ključni element uspešne strategije iskalnik optimizacije (SEO), ki se osredotoča na izboljšanje različnih notranjih elementov spletne strani, da bi ta
Knjige o digitalnem marketingu
Skupaj, deset klasičnih knjig o digitalnem marketingu razkriva preobrazbo trženja v digitalni dobi, poudarjajoč pomen razumevanja potrošnikovih psiholoških vzgibov, moči vseb
Kako bolje sodelovati z marketing agencijo: 7 nasvetov za uspešnejše sodelovanje
Ko se poslovno leto zaključuje, podjetniki pregledajo poslovanje preteklega leta in razmišljajo o spremembah v prihodnjem. Mnogi v tem času sprejemajo tudi odločitve povezane z
SMART cilji – Primeri kako zastaviti cilje v digitalnem marketingu
Zastavljanje dobrih ciljev v digitalnem marketingu je ključnega pomena za uspešnost vaših marketinških prizadevanj. Previsoki cilji namreč vodijo v neuspeh, zaradi prenizkih c
Kaj je blockchain in kaj pomeni prihod blockchain-a v digitalni marketing
V sodobnem digitalnem svetu tehnologija nenehno spreminja pokrajino poslovanja in komunikacije. Ena izmed najbolj revolucionarnih tehnologij v zadnjem desetletju je blockchain, ki
Kako je leto 2023 spremenilo digitalni marketing in kaj prinaša leto 2024
V dinamičnem svetu digitalnega marketinga so inovacije in prilagodljivost ključne za uspeh. V letu 2023 smo bili priča več pomembnim premikom, ki so oblikovali digitalne market
Facebook za podjetja – kaj morate o FB vedeti podjetniki
V sodobnem poslovnem svetu, kjer digitalna prisotnost postaja ključni dejavnik uspeha, ima Facebook oglaševanje izjemno pomembno vlogo. V dobi, ko skoraj 3 milijarde ljudi uporab
Instagram oglaševanje za podjetnike – kaj morate vedeti
Instagram, priljubljena družbena platforma, ki se ponaša z več kot milijardo aktivnih uporabnikov mesečno, je postal ključno igrišče za podjetja in blagovne znamke, ki želi
Google Ads – Več kot le oglasi: Kako lahko podjetniki izkoristijo polni potencial
V digitalni dobi, kjer je internet postal osrednji del našega vsakdana, se je pomembnost spletnega oglaševanja izjemno povečala. Med vsemi oblikami spletnega oglaševanja zavzem
Zaslužek na Youtube – Kakšno je plačilo in koliko je realno možno zaslužiti
V svetu digitalnih medijev, kjer je YouTube postal ena od glavnih platform za ustvarjalno izražanje in poslovne priložnosti, se vedno več Slovencev sprašuje: kako lahko tudi ja
Kaj je digitalni marketing
Digitalni marketing je oglaševanje izdelkov preko digitalnih (elektronskih) medijev. Od tradicionalnega marketinga se razlikuje v tem, da vključuje uporabo kanalov, ki omogočajo
Zaslužek na internetu – pasti ideje o hitrem zaslužku na internetu
Zaslužek na internetu je lahko dosegljiva realnost za vsakogar, vendar je tudi pogosto prodajni trik, s katerim mnogi izkoriščajo ljudi, da jim prodajo lažno upanje. To je še
Ste oglaševanje prepustili zaposlenim? Preverite, kaj tvegate.
Kdaj, v kakšnem primeru in v kakšni meri je smiselno, da zaposleni vodijo oglaševalske kampanje v podjetju? Pogosto se name obrnejo podjetja, kjer oglaševalske kampanje vodijo
Kakšen je vpliv dobre marketing agencije na poslovanje podjetja
Z marketing agencijo si lahko nakopljete stroške, lahko pa je ključni partner pri rasti vašega podjetja. Po naših izkušnjah je pomembno, da sta agencija in podjetje, ki korist
Imate minuto? Porabite jo bolje!
Obstaja ideja, da lahko začnemo vsako stvar tako, da jo najprej počnemo eno minuto na dan. Tako se nam ne zdi prevelik zalogaj, da se spravimo k delu. Izvajanje pristopa “e
Pisanje besedil – Kaj in kakšni so dobri SEO članki
Zdi se, da je pisanje SEO člankov pogosto narobe razumljeno, kot pisanje člankov, ki jih sicer nihče ne bo bral. Morda se je včasih res SEO članke tolmačilko kot nekaj, kar j
Domene .ING – Googlova nova (TLD) domenska končnica .ING je na voljo
Google je razglasil, da je na voljo nova domenska končnica .ING, ki uporabnikom omogoča registracijo domen, povezanih z glagoli, samostalniki in pridevniki, ki se končajo na
Spletno oglaševanje v 2024 – novosti in trendi v spletnem oglaševanju
Kaj je spletno oglaševanje ter kako ga v 2024 razumeti in uporabiti najbolj učinkovito. Spletno oglaševanje je izvajanje aktivnosti na spletu z namenom povečanja ali pospeševa
SEO – optimizacija spletnih strani za iskalnike: Strategije, orodja & trendi v SEO
SEO optimizacija je optimizacija spletnih strani za iskalnike. Namen SEO optimizacije so višje uvrstitve v iskalnikih za različne ključne besede oz. iskalne izraze. Področja SE
Povezovanje digitalnega marketinga in zdravstva: transformacija dostopa in skrbi za paciente
V zadnjem desetletju je digitalna tehnologija temeljito preoblikovala številne sektorje, od maloprodaje do financ, izobraževanja in celo zdravstva. Posebej v času pandemije COVI
Kako uporabiti umetno inteligenco v podjetju
V dobi digitalne transformacije, ko se tehnologija s tem pa okoliščine poslovanja stalno razvija, vsako podjetje stalno pred vprašanjem, ali bi lahko uporabili tehnologijo pri s
Kaj je CRM Sistem
CRM (Customer Relationship Management) sistemi so ključnega pomena za razumevanje in upravljanje interakcij podjetja s trenutnimi in potencialnimi strankami. Kljub njihovi široki
Notranje povezave spletne strani
Notranje povezave so povezave, ki povezujejo eno stran na spletnem mestu z drugo stranjo na istem spletnem mestu. Namenjene so izboljšanju navigacije za uporabnike, organizaciji v
Tehnična optimizacija spletnih strani – Kaj je & kako poteka
Predstavljajte si, da je vaše spletno mesto trgovina. Ne glede na to, kako dobre izdelke imate ali kako privlačna je vaša ponudba, če vaša trgovina ni lahka za navigacijo, če
Optimizacija vsebine spletne strani
Optimizacija vsebine spletne strani je ključni del strategije on site optimizacije spletnih strani (SEO) in se nanaša na postopek izboljševanja elementov vsebine na spletnem mes
Influencerji v pod vplivom kapitala, podjetja v dilemi in potrošnik v vlogi porote
Vprašanje je, kakšno podporo bi imele slovenske nutrije, brez influencerske podpore? Najbrž bi celotna tema šla mimo brez polemik. Ne glede na razplet cele zgodbe je v tem prim
“Frontline” marketing: Kako se s pomočjo digitalnega marketinga oblikuje javno mnenje
Javno mnenje je od nekdaj predstavljalo močno silo, ki je sposobna oblikovati politične pokrajine, oblikovati usode narodov in sprožiti ali končati vojne. To neopisljivo zbirko
Psihologija barv – kakšen je vpliv barv na odločanje potrošnika
Psihologija barv se ukvarja z razumevanjem, kako barve vplivajo na človekovo dojemanje, čustva in vedenje. Barve lahko izzovejo različne občutke, misli in reakcije v ljudjeh, z
Optimizacija Instagram oglaševanja v 2023: 5 nasvetov za povečanje uspešnosti Instagram oglaševanja
Digitalni marketing je dinamično področje, ki se nenehno razvija, zlasti ko govorimo o platformah kot je Instagram. V zadnjih letih smo priča korenitim spremembam na področju I
Kako deluje Instagram: 5 nasvetov za uspešen nastop na Instagramu
Instagram ima več kot milijardo aktivnih uporabnikov in tako velja za eno najbolj uporabljanih družbenih omrežij na svetu. Uporabniki na njem objavljajo slike in videoposnetke i
Kaj je influencer marketing, kako poteka in katere so prednosti influencer marketinga
Influencer marketing je v zadnjih letih postal eden izmed najbolj priljubljenih načinov trženja, pri nas pa vsaj eden izmed najhitreje rastočih. Influencer marketing je sodelova
Tipi generacij – Katere starostne generacije poznamo in kakšne so njihove značilnosti
Generacije in njihove značilnosti so zanimiva tema pogovora. Pogosto slišimo o generacijah Baby Boomers, generaciji X in milenijcih. Vendar te starostne skupine niso vse, ki sest
Kako prepoznati in definirati svojo ciljno publiko
Za uspešno poslovanje podjetja je jasno definirana ciljna publika ključnega pomena. Preberite si, kako prepoznati in definirati svojo ciljno publiko in se tako osredotočiti na t
Prepoznavnost blagovne znamke – Katere so prednosti gradnje prepoznavnosti blagovne znamke
Gradnja prepoznavnosti blagovne znamke je močan faktor uspešnosti vsakega podjetja. Visoka prepoznavnost blagovne znamke prinaša številne prednosti, med drugim povečan promet,
Kaj je umetna inteligenca in zakaj bi vas morala zanimati
Umetna inteligenca je ena izmed najhitreje se razvijajočih smeri v računalništvu in informatiki. Kot izraz morda zveni nekoliko futuristično, pa v resnici že marsikateri vidik
Kako voditi/imeti pogovor z umetno inteligenco
V dobi digitalne preobrazbe je umetna inteligenca (UI) postala nepogrešljivo orodje v našem vsakdanjem življenju. Od hitrih odgovorov na preprosta vprašanja do pomoči pri komp
Umetna Inteligenca – (R)evolucija Tehnologije
Umetna inteligenca – beseda, ki ima tehnični zven in za mnoge ljudi predstavlja nekaj zapletenega. Čeprav se sliši kot nekaj iz filma, pa v resnici umetna inteligenca pred
WordPress gostovanje – Kaj je, koliko stane & kje zakupiti WordPress gostovanje
Gostovanje spletne strani na WordPressu postaja vse bolj priljubljena izbira med uporabniki, ki si želijo enostavne in učinkovite platforme za upravljanje svoje spletne strani. W
Sodelovanje z influencerji – Zakaj je sodelovanje z influencerji nujno.
V zadnjem desetletju se je digitalni marketing radikalno spremenil. Medtem ko smo se prej borili za pozicijo na iskalnikih in objave na družbenih omrežjih, smo danes postali obse
Marketinška kratkovidnost – kako preprečiti neuspešne marketinške kampanje
O marketinški kratkovidnosti je HBR prvič pisal že leta 2004, a je tema aktualna še danes. Med drugim so jo (takratni) uvrstili med 100 izbranih člankov v knjigi HBR at 100. M
Kaj je AIDA marketinški model?
Pri ustvarjanju marketinških strategij je pomembno imeti ustrezen model, ki bo pomagal voditi potencialne stranke skozi nakupni proces. Eden izmed najbolj priljubljenih in učinko
Kako lahko s pomočjo AI dvignete nivo vašega Instagram profila
Vstop v svet Instagrama lahko prinese številne prednosti za vašo blagovno znamko ali podjetje. Ustvarjanje objav in iskanje idej zanje pa je zamudno, če želimo, da so le-te vsa
Kako se zaposliti na področju optimizacije spletnih strani
Optimizacija spletnih strani je eden od bistvenih delov digitalnega marketinga. Številne agencije in podjetja iščejo strokovnjake za SEO, ki so sposobni doseči višje pozicije.
Povratne povezave (backlinks) – Vse kar morate vedeti o gradnji povratnih povezav (link building)
Razumevanje povratnih povezav je ključ do učinkovite SEO optimizacije Spletni svet se nenehno razvija in z njim so seveda povezane tudi dolgoročne strategije za izboljšanje va
Kako slediti uspešnosti in napredku procesa SEO – optimizacije spletnih strani?
Spletna optimizacija je ključni proces za doseganje vidnosti vaših spletnih strani in posledično povečanje obiska. Večina podjetij se zato odloča za vlaganje v SEO. Kljub tem
Kako uporabniška izkušnja (UX) vpliva na uvrstitve strani (SEO)
Optimizacija spletnih strani za iskalnike oz. SEO je proces izboljševanja vidljivosti spletne strani na spletnih iskalnikih. To pa ne sme biti doseženo na račun uporabniške
5 preverjenih načinov, kako obdržati obiskovalce na svojem spletnem mestu
Cilj vsake spletne strani je pridobiti obiskovalce. To večinoma dosegamo tako, da zagotovimo podatke in informacije, ki uporabnike oz. naše potencialne kupce zanimajo. Pri tem pa
Optimizacija konverzije – Kako doseči višje st. konverzij z optimizacijo spletne strani in oglaševalskih kampanj?
Optimizacija konverzije je ključnega pomena, če želite izkoristiti polni potencial vaše spletne strani in oglaševalskih kampanj. A kaj pa sploh je optimizacija konverzije? Gre
Ali je gostovanje v oblaku (cloud hosting) dobra alternativa CDN-u (content delivery network-u)
V današnjih časih se velikokrat srečujemo s težavami, povezanimi z omejitvami prostora na strežniku, saj spletne strani postajajo vse večje in bolj kompleksne. Kako poskrbeti
Kaj je spletno gostovanje – Vse, kar morate vedeti o spletnem gostovanju
Spletno gostovanje je ključnega pomena za vsako spletno mesto. V današnjem digitalnem svetu ima skoraj vsaka podjetje ali organizacija spletno prisotnost, kar pomeni, da potrebuj
Fotografije za splet in komercialno uporabo – Kje najti plačljive in brezplačne fotografije?
Fotografije so ključni element pri spletnem trženju. Pravi, kakovostni prizori vplivajo na obiskovalce, da se zadržijo na vaši spletni strani in se morda celo odločijo za naku
Kako EAT, EEAT in YMYL vplivajo na optimizacijo spletnih strani
Optimizacija spletnih strani je danes ključnega pomena za vsako podjetje ali organizacijo, ki želi izstopati na spletu. Kaj pa pomeni EAT, EEAT in YMYL? V tem prispevku si bomo o
Vsebinski marketing – Kaj je vsebinski marketing in kako z njim začeti
Vsebinski marketing je eden izmed najbolj učinkovitih načinov pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Vsebinski marketing namreč vključuje procese, ki hkrati na več razli
Ali je oglaševanje spletnih iger na srečo dovoljeno v Sloveniji
V Sloveniji, tako tudi na Hrvaškem in v Srbiji, je dovoljeno oglaševanje igralnic in spletnih igralnic, ki imajo koncesijo. Vse tiste igralnice, ki v Sloveniji nimajo koncesije,
Cene oglasov – Kakšne so povprečne cene oglasov v 2023
Kakšne so povprečne cene oglasov na Googlu, Youtubu, Facebooku … Cene oglasov so lahko tako zapletene? Kot digitalni tržniki smo pri ustvarjanju učinkovitih kampanj nujno
Kaj je Google ads
Kaj je Google Ads oglaševanje, kako poteka in katere so prednosti uporabe platforme Google ads Ste podjetje, ki išče učinkovit način za trženje svojih storitev ali izdelkov?
Google Analytics 4 in GDPR
Je GA4 kompatilen z GDPR oz. ali je uporaba GA4 v EU sploh še legalna? Pet let je minilo, odkar je v veljavo stopila regulacija GDPR. Očitno to ni bilo dovolj, da bi se z omenjen
Umetna inteligenca v marketingu – Kako začeti z AI marketingom
Umetna inteligenca je v le zadnjih nekaj mesecih močno vplivala na način dela v različnih gospodarskih panogah. Marketing pri tem, ne le da ni izjema, je med tistimi področji,
Preverjanje domene in lastnikov domene ter iskanje proste (potekle) domene
V tem članku bomo na kratko spregovorili o preverjanju domen, njihove preteklosti in lastnikov. Pokazali vam bomo, kako se mi lotimo preverjanja domen in kako iščemo proste dome
Kaj mora o SEO optimizaciji vedeti podjetnik
Verjetno bi težko našli koga, ki se ne strinja s trditvijo, da vsako podjetje potrebuje spletno stran. A ko podjetje spletno stran naredi, pri čem je? Dejstvo je, da nova spletn
Nakup in registracija domene – Ali je smiselno kupiti “premium” domeno?
Vsako podjetje potrebuje spletno stran. Nekateri od spleta potrebujejo in pričakujejo več, drugi manj. Tako je za nekatera podjetja včasih dovolj že preprosta spletna predstavi
Email Marketing – Kaj je email marketing, kako deluje & orodja
Email marketing seveda ni mrtev. Je odličen način za pridobivanje in komuniciranje s kupci, omogoča zelo direktno komunikacijo s kupcem, je tudi eden izmed najbolj učinkovitih
Kaj je Black Hat SEO in kako ga (ne) izvajati?
Kako se lotiti SEO? Kot direktor veste, kako pomembno je imeti učinkovito strategijo digitalnega trženja. Eno od orodij, s katerimi lahko to dosežete, je optimizacija za iskalni
Povečanje prodaje – 25 načinov, kako povečati prodajo na spletu
Povečanje spletne prodaje je glavni cilj neštetih podjetij, tako velikih kot majhnih. Ne glede na to, ali vodite domačo maloprodajno podjetje ali delate za večjo e-trgovino, je
Nakup domene spletne strani
Nakup domene je izjemno pomemben proces, ki lahko odločilno vpliva na to, kako dobro se bo neka spletna stran uvrstila v Google iskalniku. Slaba domena lahko podjetje že vnaprej
Marketing – Kaj je marketing, vrste marketinga in področja ter trženjski splet
Kaj je marketing? Izraz marketing oz. marketing se nanaša na dejavnosti, ki jih podjetje izvaja za spodbujanje nakupa ali prodaje izdelka ali storitve. Marketing vključuje oglaš
Kateri video ima največ ogledov na Youtube
YouTube je brezplačno spletno mesto, ki omogoča skupno rabo videoposnetkov. Na Youtube lahko naložite lahko lastne videoposnetke in jih delite z drugimi. YouTube je bil ustvarje
Koliko stane izdelava spletne strani?
Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za kaj se odločiti, d
Kaj je marketing – 10 definicij (digitalnega) marketinga
S tem, ko je marketing postal (tudi) digitalen se je število vrst in definicij tega, kaj je marketing, hitro in močno povečalo. V nadaljevanju najdete definicije skoraj vseh vrs
Tečaji za SEO optimizacijo – Kateri SEO tečaji so najboljši?
Tečaji z SEO optimizacijo – Kateri SEO tečaji so najboljši? Podjetniki pogosto pridejo do zaključka, da bodo v pridobivanje kupcev vlagali v okviru digitalnega marketinga. Mn
Kaj je optimizacija spletnih strani & kaj SEO?
Praktično v sako podjetje se, sočasno s tem, ko izdela spletno stran, sooči tudi z v vprašanjem optimizacije spletne strani oz. z SEO. Povečini gre za isto zgodbo: Spletna str
Najboljša orodja za e-poštni marketing
E-poštni marketing je odličen način za povečevanje prodaje. Po podatkih DMA, povrnitev investicije (ROI) v e-mail marketing znaša približno 4300%, kar pomeni, da za vsak evro
SEO pravila – 7 pravil, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji
Če želimo spletno stran uvrstiti višje v Google iskalniku in doseči najvišje položaje, potem pač moramo izvajati optimizacijo spletnih strani (SEO). Google pri razvrščanju
SEO članki – Kako napisati dober SEO članek
Preberite si, kako napisati SEO članek, kakšna je cena za pisanje člankov za SEO in kdaj je smiselno za pisanje najeti strokovnjake V digitalnem svetu, kjer se vsak dan ustvari
Izdelava WordPress Spletnih strani
Navodila za izdelavo WordPress spletne strani v 6-ih korakih. Pripravili smo celovit vodnik, korak za korakom - popolnoma brez kodiranja.
Kaj je oglaševanje & kakšen je pomen oglaševanja
Kaj je oglaševanje Oglaševanje pomeni tehnike in prakse, ki se uporabljajo za javno obveščanje o izdelkih, storitvah, mnenjih ali vzrokih z namenom prepričevanja javnosti, da
SEO Orodja – Orodja za optimizacijo spletnih strani
Katera so najboljša orodja za SEO optimizacijo spletnih strani za iskalnike. Pomembno je, kako dobimo tiste podatke, ki jih potrebujemo in jih dobimo dovolj. Katero SEO orodoje po
Inbound marketing – kaj je in katere so 4 stopnje inbound marketinga
Inbound matketing je pristop v marketingu, ki je osredotočen na pridobivanje strank s pomočjo vsebine in interakcij, ki je za te stranke koristna in relelevantna (pomembna) in n
Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?
Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi i
Padec pozicij na Google iskalniku zaradi “core” posodobitve – Kaj storiti?
Google nam je končno dal nekaj, na kar lahko pazimo, če posodobitve negativno vplivajo na uvrstitev spletnega mesta v Googlovem iskanju.
So vam padle pozicije na Google iskalniku?
Google je 16.12.2020 potrdil, da je splošna posodobitev za december 2020, ki se je začela uvajati 3. decembra 2020, zdaj popolnoma uvedena. Dejali so, da je »uvajanje osnov
Koliko stane izdelava spletne strani
Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za kaj se odločiti, d
Kaj vsebuje dobra spletna stran?
O tem, kakšna je dobra spletna stran, kaj mora vsebovati spletna stran oz. kaj vsebuje dobra spletna stran? Mnoga podjetja pogosto zanemarijo uporabnost spletne strani. Uporabnost
Kakšna je dobra spletna vsebina
Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine? Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta potrebna za ust
Kako (in kje) samostojno izdelati spletno trgovino
Vsakdo, ki razmišlja, ali je smiselno samostojno izdelati spletno trgovino, se sreča tudi z vprašanjem platforme. Ali je smiselno samostojno izdelati spletno trgovino? Katero pl
Spletna Analitika – Vse kar morate vedeti
Za spremljanje dogajanja in vedenja uporabnikov na spletni strani Google nudi široko paleto rešitev. Te omogočajo, da merimo praktično vse, kar nas lahko zanima. Od števila ob
SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo
Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi besedami, letos to ne bo delov
Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?
Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi i
Brezplačna izdelava spletne strani
Brezplačna izdelava spletne strani je možna na način, da spletno stran izdelate samostojno. Tako vložite le svoj čas in trud. Čeprav vsaka pot izdelave brezplačne spletne st
Kako do spletne strani brezplačno
Spletna stran je postala nujno sredstvo za vsako podjetje. Omogoča oglaševanje in izvajanje storitev na področju digitalnega marketinga, ki so za preživetje in uspeh podjetja v
Optimizacija Spletne Trgovine / E-commerce SEO – Kako Optimizirati Spletno Trgovino
Optimizacija spletne trgovine je eden izmed ključnih dejavnikov, ne le pri uvrstitvi spletne trgovine v Googlu, temveč tudi pri stopnji konverzije, to je stopnji prodaje spletne
Optimizacija WordPress spletnih strani – Kako optimizirati WordPress spletno stran?
Optimizacija spletnih strani je ena od najbolj pomembnih dejavnosti, ki jo mora podjetje izvajati, da lahko uspešno posluje “online”. S pomočjo optimizacije namreč d
Kaj je Google BERT in kako bo spremenil svet optimizacije spletnih strani
Pred kratkim je Google naznanil eno izmed najbolj pomembnih sprememb algoritma v zadnjih 5-ih letih. Posodobitev BERT bo vplivala na 10% vseh iskanj. poglejmo si kaj je in kako bo
Kako uporabljati Google Analytics brez soglasja uporabnikov
Edina ovira pri uporabi Google Analytics orodja v povezavi z GDPR uredbo je IP. IP uporabnika se namreč smatra kot osebni podatek. Google Analytics pa z namenom poročanja o geo-l
Oglaševanje iger na srečo
Oglaševanje iger na srečo je promocija igralništva, s strani kazinojev, igralnic, loterije, stavnic ali drugih organizacij , ki ponujajo možnost vplačila stav. Običajno se iz
SEO tečaji – Najboljši online SEO tečaji
Optimizacija spletnih strani je zahteven proces, ki zahteva mnogo znanja. SEO vključuje mnogo različnih področij, od ustvarjanja vsebine, do gradnje povezav in tehničnih implem
Povezave (backlinks) – Katere povratne povezave so najboljše?
Povratne povezave predstavljajo pomemben in nepogrešljiv del optimizacije spletnih strani. Iskalniki si s pomočjo povezav pomagajo pri tem, da bolje razumejo vsebino (temo) neke
Kaj je PageRank
PageRank je algoritem za analizo povezav, ki vsakemu elementu niza hiperpovezav dokumentov, kot je svetovni splet , dodeli številčno uteževanje z namenom “merjenj
SEO Optimizacija – Kaj je SEO, kaj SEO članek, kako poteka SEO in kakšna je cena za SEO storitve?
SEO optimizacija je optimizacija spletnih strani za iskalnike. Namen SEO optimizacije so višje uvrstitve v iskalnikih za različne ključne besede oz. iskalne izraze. Področja SE
Kako namestiti WordPress
Namestitev WordPress-a je enostaven proces, ki vzame le nekaj minut. Za nemstitev WordPressa potrebujete sklenjeno gostovanje in zakupljeno domeno. Če tega še nimate, vam za ponu
Google Indeksiranje spletne strani
Indeksiranje spletnih strani v google poteka popolnoma samodejno in vam pravzaprav ni potrebno storiti nič. Edina težava je ta, da lahko traja tudi 48 ur (ali celo več), če ča
Končnice domen (TLD, SLD, gTLD, ccTLD)
Katere so različne ravni sistema domen in kaj pomenijo ter kaj določajo. V sistemu imenovanja internetnih domen so na voljo različne končnice domene. V kolikor vas zanima, kak
Najboljše spletne strani leta 2018
Najboljše spletne strani leta 2018 … Kaj se je spremenilo v zadnjem letu, kam gre splet in kaj morate pirčakovati od izdelave spletnih strani v prihodnjem letu.
Brezplačni program za izdelavo spletnih strani
Brezplačni program za izdelavo spletnih strani so v bistvu platforme, na katerih lahko spletno stran izdelate. Programov, ki so na voljo za izdelavo spletni strani je veliko, pome
Poceni spletna stran
Poceni spletna stran je privlačna za marsikatero podjetje, ki od spleta ne pričakuje veliko in morda želi le osnovne funkcionalnosti, da se lahko predstavi na spletu in “z
Inovativne Spletne Strani za Podjetja
Najbolj inovativne spletne strani leta 2018, ki so bile izdelane za podjetja oz. z namenom prodaje izdelkov ali storitev. Večina najbolj inovativnih spletnih strani, ki so nominir
ON site optimizacija & OFF site optimizacija spletnih strani
Optimizacija spletnih strani se deli na on site optimizacijo in off site optimizacijo spletnih strani. Tu ni vprašanje katero izbrati, saj potrebujete obe. Preberite si, kaj obseg
Kako optimizirati spletno stran
Na vprašanje, kako optimizirati spletno stran ni niti kratkega, niti enostavnega odgovora. Dela z optimizacijo spletne strani je veliko, zato kar začnimo. Optimizacija spletne st
Digitalni marketing za majhna podjetja
Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digi
Digitalni marketing – Kaj morajo o digitalnem marketingu vedeti vodilni v podjetjih
Digitalni marketing uporablja vedno več podjetij, do neke mere pa ga poznajo in razumejo vsi vodilni v podjetjih. Kljub temu bi lahko vodilni sprejemali bolj informirane odločitv
Optimizacija spletnih strani brezplačno
Optimizacija spletnih strani se morda sliši kot zelo tehničen in zahteven proces, kar v določenih zadevah tudi je. Kljub temu pa obstaja veliko področij optimizacije spletnih s
Izdelava WordPress spletnih strani – Zakaj izbrati WordPress?
Izdelava spletne strani od vsakega podjetja zahteva najprej, da izbere ene izmed platform za izdelavo spletne strani. Je spletna stran na WordPress boljša od ostalih? V čem je pr
Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine
Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. La
Orodja za Digitalni Marketing
Orodja za digitalni marketing nam pravzaprav sploh omogočajo, da digitalni marketing uporabljamo. Iz objave o tem, kaj je digitalni marketing in kaj v digitalnem marketingu najbo
Kaj je optimizacija spletnih strani in kako optimizirati spletno stran
Ko podjetje naroči izdelavo spletne strani, se z vrašanjem obiskanosti navadno še ne ukvarja. Šele sčasoma ugotovi, da je oglaševanje lahko zelo drago in da je smiselno dose
Kako povečati prodajo e-trgovine
Da je podjetje prisotno v času, ko uporabnik išče izdelek, ni dovolj. Takrat je že vse odločeno. Uporabniki iščejo najprej informacije in znanje, da se odločijo bolje. Zani
Stres | Kako razmišljati v težkih situacijah in se izogniti stresu
Pritisk ni nujno tudi stres. Iz tega, da smo pod pritiskom pa lahko pademo pod stres. Vendar to ni odvisno od okolice in ljudi, ki nas spravljajo »pod pritisk«, ampak je izid odv
Kaj je inbound marketing in zakaj je učinkovit?
Ali se inbound marketing sploh v čem razlikuje od vsebinskega marketinga? Ali pa je Hubspot le ustvaril produkt, ki laike zavaja, da gre za nov pristop v marketingu, čeprav se ta
Kako CRM sistem uporabiti v oglaševanju za nadpovprečne rezultate
CRM sistem je baza podatkov o uporabnikih, ki so prišli v stik z našim podjetjem in so, ali pa niso opravili transakcije. O teh uporabnikih se v CRM sistemu (lahko) beleži velik
Kaj je »marketing automation«
Kaj je »marketing automation« in kako poteka proces avtomatizacije marketinga? Marketing automation se nanaša na orodje, ki omogoča avtomatizacijo marketinških procesov. Gre
5 (vsaj) zanimivih nasvetov za povečanje prodaje
Ko je konkurenca visoka, marže nizke in potrošnik poln vsega, šteje vsaka malenkost. Tule najdete nekaj (vsaj) zanimivih informacij za povečanje prodaje. O tem, kako lahko pril
Kaj je “upsell”, kaj je”cross-sell” in kaj je “down-sell”
Ustvarjanje novih kupcev je dokazano dražje, kot spodbujanje ponovne prodaje pri obstoječih strankah. Zato je ključno, da se v podjetju spodbuja nakupe pri obstoječih strankah.
Kako izgleda učinkovito Facebook oglaševanje
Naj vas všečki ne preslepijo. Ti sami po sebi niso nič slabega, celo nasprotno, povečujejo organski doseg vaše objave, a če oglas oz. objava, ki jo sponzorirate ne vodi k dos
Zakaj bi posloval z vami & kako premagati konkurenco
Kdor si na to vprašanje odgovori pravilno, ne bo prodajal s popustom temveč bo pravilen odgovor izničil prednost, ki jo predstavlja nižja cena.
Pospeševanje prodaje na spletu
Če želite pospešiti prodajo je splet lahko izvrstno orodje. Cilj ni povečanje prometa, ampak povečati delež tistih obiskovalcev, ki bodo kupilioz se pretvorili v kupce. Dele
Kako Oglaševati na Facebooku
Oglaševanje na Facebooku lahko razdelimo v tri segmente, glede na zrelost vaših potencialnih kupcev. Najprej morate doseči zavedanje oz. splošno prepoznavnost. Gre za to, da ne
Kaj je Remarketing?
Razmišljate o tem, zakaj bi z oglasi ciljali na obiskovalce, ki so že zapustili vaše spletno mesto? Ta strategija, znana kot remarketing, omogoča ponovno pritegnitev potencialn
Odločanje Potrošnika: Nakup v poslovalnici, odločitev na spletu
Čeprav se nakup zgodi v poslovalnici, se odločanje potrošnika dogaja na spletu. Včasih smo doma za računalnikom pogledali informacije o izdelku, ki nas je zanimal, nato pa o
ZMOT – Zero Moment of Truth
Kaj je treba vedeti o vedenju potrošnika na spletu, če uporabljate Google Adwords. V povprečju čas za nakup traja od 6 do 12 mesecev. Če smo potrošnika osvojili v začetku na
Mikro Trenutki (MicroMoments) & Pot Potrošnika
Mobile je naša pričakovanja od blagovnih znamk dobesedno razbil. Če smo včasih ves dan ali ves teden čakali na dostop do interneta, torej na namizni računalnik, lahko danes n
Stopite v stik z nami.
Posvetujte se o možnostih izdelave spletne strani, optimizacije spletnih strani, oglaševanja na spletu ali o drugih zadevah s področja digitalnega marketinga.