KAJ IN KAKO

Google Ads oglaševanje

Nagovorite potencialne stranke, ko iščejo podjetje, kot je vaše. Google Adwords oglaševanje je za veliko večino podjetij najbolj donosen oglaševalski (plačljiv) kanal za pridobivanje novih strank in nakupov. Omogoča mnogo več kot le zakup ključnih besed.

Stopite v stik.

110
Enkratno

Analiza & strategija

Struktura kampanje

Predlagana omrežja

Definicija glavnih produktov

Izbor ciljanja

580
Enkratno

Postavitev kampanj

Vrhunske kampanje

Mesečno vodenje ni potrebno

30 dni spremljanja in izboljšav

Samostojno upravljanje

Certificirani Google Partner

Podjetje

Miklavčič Marketing d.o.o., 

Martin Miklavčič

Glavne prednosti

  • Usmerjeno ciljanje (interesi, demografski podatki ,…)
  • Donosno (Plačilo po konverziji)
  • Merljivo (Merljiva količina in vrednost prodaje, glede na vir prometa)
  • Definiran proračun (Vnaprej določen proračun)
  • Plačilo po kliku (nastavljiv CPC)
  • Spremljanje uspešnosti s pametnega telefona
  • Remarketing oz. ponovno trženje

Učinek

  • Takojšnje povečanje prodaje
  • Rast prometa
  • Gradnja prepoznavnosti blagovne znamke
  • Višji “engagement”
Kakšna je cena za Google oglaševanje

Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Pri Google oglaševanju lahko oglaševalci samostojno določijo mesečni proračun. Ko je ta limit dosežen (na dnevni ravni) se oglasi prenehajo prikazovati, zato cena Google oglaševanja nikoli ne preseže zneska, ki ga oglaševalec določi kot mesečni proračun. Cena Google oglaševanja v Sloveniji znaša od približno 400 € do 2000 €na mesec in več. Odvisno od tega v kateri niši se oglašuje (stopnja konkurence in ponudbe za klike) in kako agresivno in celovito želi podjetje dosegati svojo ciljno publiko.

 

Kako poteka Google oglaševanje?

Za začetek z Google oglaševanjem potrebujete odpreti Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter napisati oglase. Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati.

 

Kaj je bolje: Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?

Tista podjetja, ki digitalni marketing izvajajo strokovno, v skladu z najboljšimi praksami in postopki, uporabljajo oboje in še več. Gre za to, da so kupci prisotni na vseh možnih kanalih, nakupi oz. konverzije pa so v večini kombinacija različnih virov prometa uporabnikov. Povedano po domače, preden bo kupec oddal povpraševanje bo vašo spletno stran obiskal večkrat. Morda jo bo prvič našel preko Google oglasa, drugič ob iskanju določene informacije v Google iskalniku, spet tretjič pa preko marketinga na Facebook-u. Takih variant kombinacij je seveda še mnogo več. Druga stvar pri tem pa je , da v borbi za kupce potrebujete večjo vidnost, kar pa dosežete z večjo površino. Tako dosežete več obiskovalcev, ki bodo lahko postali tudi kupci.

Ali lahko na Google oglašujemo samostojno?

Raje ne. V kolikor nimate ustreznega znanja boste plačevali klike, ki jih ne potrebujete. Najbolj smiselno je, da vsaj izdelavo kampanje prepustite strokovnjakom, potem pa samostojno spremljate potek in uravnavate proračun ter aktivnost kampanj.

Google oglaševanje

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik

SOCIAL MEDIA