


Google Ads oglaševanje
Nagovorite potencialne stranke, ko iščejo podjetje, kot je vaše. Google Adwords oglaševanje je za veliko večino podjetij najbolj donosen oglaševalski (plačljiv) kanal za pridobivanje novih strank in nakupov. Omogoča mnogo več kot le zakup ključnih besed.



Stopite v stik.
Analiza & strategija
Struktura kampanje
Predlagana omrežja
Definicija glavnih produktov
Izbor ciljanja
Vodenje in optimizacija
Redna mesečna optimizacija
Dodajanje novih kopij oglasov
Dodatno segmentiranje
Izključevanje ciljnih skupin
Prilagajanje ponudb
Postavitev kampanj
Vrhunske kampanje
Mesečno vodenje ni potrebno
30 dni spremljanja in izboljšav
Samostojno upravljanje
Glavne prednosti
- Usmerjeno ciljanje (interesi, demografski podatki ,…)
- Donosno (Plačilo po konverziji)
- Merljivo (Merljiva količina in vrednost prodaje, glede na vir prometa)
- Definiran proračun (Vnaprej določen proračun)
- Plačilo po kliku (nastavljiv CPC)
- Spremljanje uspešnosti s pametnega telefona
- Remarketing oz. ponovno trženje
Učinek
- Takojšnje povečanje prodaje
- Rast prometa
- Gradnja prepoznavnosti blagovne znamke
- Višji “engagement”
Kakšna je cena za Google oglaševanje
Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Pri Google oglaševanju lahko oglaševalci samostojno določijo mesečni proračun. Ko je ta limit dosežen (na dnevni ravni) se oglasi prenehajo prikazovati, zato cena Google oglaševanja nikoli ne preseže zneska, ki ga oglaševalec določi kot mesečni proračun. Cena Google oglaševanja v Sloveniji znaša od približno 400 € do 2000 €na mesec in več. Odvisno od tega v kateri niši se oglašuje (stopnja konkurence in ponudbe za klike) in kako agresivno in celovito želi podjetje dosegati svojo ciljno publiko.
Kako poteka Google oglaševanje?
Za začetek z Google oglaševanjem potrebujete odpreti Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter napisati oglase. Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati.
Kaj je bolje: Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?
Tista podjetja, ki digitalni marketing izvajajo strokovno, v skladu z najboljšimi praksami in postopki, uporabljajo oboje in še več. Gre za to, da so kupci prisotni na vseh možnih kanalih, nakupi oz. konverzije pa so v večini kombinacija različnih virov prometa uporabnikov. Povedano po domače, preden bo kupec oddal povpraševanje bo vašo spletno stran obiskal večkrat. Morda jo bo prvič našel preko Google oglasa, drugič ob iskanju določene informacije v Google iskalniku, spet tretjič pa preko marketinga na Facebook-u. Takih variant kombinacij je seveda še mnogo več. Druga stvar pri tem pa je , da v borbi za kupce potrebujete večjo vidnost, kar pa dosežete z večjo površino. Tako dosežete več obiskovalcev, ki bodo lahko postali tudi kupci.
Ali lahko na Google oglašujemo samostojno?
Raje ne. V kolikor nimate ustreznega znanja boste plačevali klike, ki jih ne potrebujete. Najbolj smiselno je, da vsaj izdelavo kampanje prepustite strokovnjakom, potem pa samostojno spremljate potek in uravnavate proračun ter aktivnost kampanj.

Koliko stane izdelava spletne strani
Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne pod
Kaj je marketing – 10 definicij (digitalnega) marketinga
S tem, ko je marketing postal (tudi) digitalen se je število vrst in definicij tega, kaj je marketing, hitro i
Tečaji za SEO optimizacijo – Kateri SEO tečaji so najboljši?
Tečaji z SEO optimizacijo – Kateri SEO tečaji so najboljši? Podjetniki pogosto pridejo do zaključka, da b