KAJ IN KAKO

Google Ads oglaševanje

Nagovorite potencialne stranke, ko iščejo podjetje, kot je vaše. Google Adwords oglaševanje je za veliko večino podjetij najbolj donosen oglaševalski (plačljiv) kanal za pridobivanje novih strank in nakupov. Omogoča mnogo več kot le zakup ključnih besed.

Prejmite do 350 € dobropisa.

Prejmite dobropis za znesek, ki ga boste porabili v prvih 30-ih dneh, do vrednosti 350 €.

*Velja le za nove oglaševalce

Kakšna je cena za Google oglaševanje

Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Pri Google oglaševanju lahko oglaševalci samostojno določijo mesečni proračun. Ko je ta limit dosežen (na dnevni ravni) se oglasi prenehajo prikazovati, zato cena Google oglaševanja nikoli ne preseže zneska, ki ga oglaševalec določi kot mesečni proračun. Cena Google oglaševanja v Sloveniji znaša od približno 400 € do 2000 €na mesec in več. Odvisno od tega v kateri niši se oglašuje (stopnja konkurence in ponudbe za klike) in kako agresivno in celovito želi podjetje dosegati svojo ciljno publiko.

Kako poteka Google oglaševanje?

Za začetek z Google oglaševanjem potrebujete odpreti Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter napisati oglase. Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati.

Kaj je bolje: Optimizacija spletnih strani ali Google oglaševanje?

Tista podjetja, ki digitalni marketing izvajajo strokovno, v skladu z najboljšimi praksami in postopki, uporabljajo oboje in še več. Gre za to, da so kupci prisotni na vseh možnih kanalih, nakupi oz. konverzije pa so v večini kombinacija različnih virov prometa uporabnikov. Povedano po domače, preden bo kupec oddal povpraševanje bo vašo spletno stran obiskal večkrat. Morda jo bo prvič našel preko Google oglasa, drugič ob iskanju določene informacije v Google iskalniku, spet tretjič pa preko marketinga na Facebook-u. Takih variant kombinacij je seveda še mnogo več. Druga stvar pri tem pa je , da v borbi za kupce potrebujete večjo vidnost, kar pa dosežete z večjo površino. Tako dosežete več obiskovalcev, ki bodo lahko postali tudi kupci.

Ali lahko na Google oglašujemo samostojno?

Raje ne. V kolikor nimate ustreznega znanja boste plačevali klike, ki jih ne potrebujete. Najbolj smiselno je, da vsaj izdelavo kampanje prepustite strokovnjakom, potem pa samostojno spremljate potek in uravnavate proračun ter aktivnost kampanj.

Google oglaševanje

Stopite v stik.

Pridobite več informacij o prednostih oglaševanja na Googlu. Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih z oglaševanjem na Googlu lahko deležni. 

S kom ...

Preko 15 let v digitalnem marketingu

Zaupajte svoje oglaševanje strokovnjakom v branži, ki bodo zagotovili najboljše rezultate za vložena sredstva.

digitalni marketing
Kako ...

Kako izgleda učinkovito Google oglaševanje

Za večino podjetij je PPC oz. oglaševanje na Googlu najbolj donosen in hkrati najučinkovitejši način pridobivanja novih kupcev. Zakaj? Novo spletno stran lahko začnejo oglaševati praktično isti dan. Še bolj pomembno pa je dejstvo, da se uporabniki Googla z iskanjem v Googlu na nek način razkrijemo.

… S tem, ko vpišemo iskalni izraz namreč povemo, kaj nas ta hip zanima. Noben drug način oglaševanja se v tem pogledu ne more kosati z oglaševanjem v iskalnikih. Poleg iskalnega izraza, pa ima Google o uporabnikih še mnoge druge podatke, ki jih ponuja oglaševalcem, kot so lokacija uporabnika, uporabljena naprava, starost, spol, stan, …

Oglaševalci v Googlu tako lahko ciljajo zgolj izbran profil uporabnikov, ki isti trenutek aktivno išče njihove produkte.

Google oglaševanje se plačuje po kliku po vnaprej določenem maksimalnem dnevnem proračunu. Mesečni stroški tako ne presežejo omejitve, ki jo določi oglaševalec.

Google oglasi, Facebook oglasi ali SEO?

Google oglaševanje je v smislu prodaje bolj priročno, saj uporabnika nagovorimo v trenutku, ko nakupuje ali se izobražuje o nakupu. Na Facebooku to ni možno. 

Mnogi podjetniki se na nas obračajo z vprašanjem, kaj svetujemo, Google oglaševanje ali SEO optimizacijo? Mi svetujemo oboje v kombinaciji tudi iz drugimi kanali. 

Bodite prisotni, kjer so aktivni vaši kupci

Kupci namreč niso omejeni le na en kanal (npr. Facebook), temveč so aktivni v vseh. Prav tako je povečini več kot polovica konverzij “asistiranih” (assisted conversions), kar pomeni, da je za prodajo izdelka zaslužnih več kanalov, ker je tudi do konverzije prišlo šele po več obiskih istega uporabnika. Le konsistenten nastop in prisotnost podjetja v vseh kanalih v celoti “ožame” potencial trga. Slednje pa seveda ne pomeni nujno bistveni višjega stroška oglaševanja. Pri postavitvi kampanj se namreč najprej osredotočimo na tiste kanale, kjer lahko ciljne skupine zelo dobro definiramo. Te nam potem sluižijo pri ustvarjanju prve interakcije s kupci. Dodatne kanale pa s pomočjo ponovnega trženja uporabljamo za ohranjanje komunikacije in spodbujanje k nakupu.

Preberite več >>

Google-oglaševanje

Če želite učinek, izberite Google oglaševanje

Google oglaševanje je ena od najbolj uporabljanih platform za digitalni marketing. Je eden izmed najbolj razširjenih načinov oglaševanja podjetij na spletu. S pomočjo Google Ads lahko podjetje zakupi ključne besede, ki jih v iskalnik vpisujejo njegovi potencialni kupci in jim svoje izdelke pnudi takoj. Za oglaševanje plačuje “po kliku” v obsegu, ki ga samo izbere. Poleg ključnih besed lahko definira ciljno skupino še po starosti, lokaciji, napravi, času in drugih demografskih podatkih. Google oglaševanje sodi v enega izmed najbolj učinkovitih načinov ne le spletnega oglaševanja, temveč oglaševanja nasploh. V smislu digitalnega marketinga ga po metriki ROI (return on investment) prekaša le organska iskanja (neplačani zadetki).

Če želite učinek, izberite Google oglaševanje

Google oglaševanje je ena od najbolj uporabljanih platform za digitalni marketing. Je eden izmed najbolj razširjenih načinov oglaševanja podjetij na spletu. S pomočjo Google Ads lahko podjetje zakupi ključne besede, ki jih v iskalnik vpisujejo njegovi potencialni kupci in jim svoje izdelke pnudi takoj. Za oglaševanje plačuje “po kliku” v obsegu, ki ga samo izbere. Poleg ključnih besed lahko definira ciljno skupino še po starosti, lokaciji, napravi, času in drugih demografskih podatkih. Google oglaševanje sodi v enega izmed najbolj učinkovitih načinov ne le spletnega oglaševanja, temveč oglaševanja nasploh. V smislu digitalnega marketinga ga po metriki ROI (return on investment) prekaša le organska iskanja (neplačani zadetki).

Stopite v stik.

Pridobite več informacij o prednostih oglaševanja na Facebooku in Instagramu. Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih z oglaševanjem na Facebooku lahko deležni. 

Kdo ...

Z nami oglašujejo

Pridružite se najbolj učinkovitim.

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik