Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine
Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. Lahko pa je spletna trgovina temelj prodaje, glavna dejavnost, ki jo potem morda le podpirajo prevzemna mesta. Vedno bolj gredo trendi in vedenje v smeri drugega primera in tudi podjetja, ki so začela bolj ljubiteljsko s spletnim trgovanjem pogosto ugotavljajo, da se prodaja seli na spletno trgovino, fizične poslovalnice pa so vedno bolj v službi le-te.
Iz tega razloga je zelo pomembno, da podjetje ali posameznik, ki namerava vzpostaviti spletno prodajo, za spletno trgovino izbere pravo platformo. Platforma je namreč tista, ki nekaj omogoča, ali pa ne, ki raste skupaj s podjetjem, ali pa ga pri tem omejuje.
Cena izdelave spletne trgovine
Izdelava spletne trgovine zahteva veliko dela in priprav materialov (slik, besedil, …). Cene posameznikov za pripravo manjših trgovin se začnejo nekje pri 700 evrih, agencije jih naredijo od nekje 2000 evrov dalje, za ne ravno majhno spletno trgovino pa se cene začnejo pri cca 4000 €.
Kako začeti s spletno trgovino?
Prvo kar je pri vzpostavitvi spletne trgovine pomembno, je jasna vizija, zavedanje, kako bo poslovanje potekalo. Od kje pridejo produkti, kako bo z zalogo, dostavo, odpremo, marže, roki, … Predvsem pa je bistvena pot, kako bo potrošnik te izdelke našel in kupil?
Ustvarjanje vsake prodaje izdelka stane. Odvisno od tega, koliko je konkurence, stane več ali manj in ta strošek bremeni razliko v ceni. Že v samem začetku je zato treba imeti predstavo o tem, kako bo spletna trgovina pridobivala kupce in koliko bo cena na nakup.
Tule je nekaj možnosti:
- Organski rezultati na Googlu: od pol leta do položajev, odvisno od konkurnce, cena: neskončna …
- Plačani rezultati Google: rezultati takoj, cena od npr. 2 € za prodajo,
- Napotitve: druge strani, blogi, forumi kažejo uporabnikom, kje kupiti …
- Facebook: plačani oglasi s katerimi dosežete potencialne kupce ali pa prijatelji in sledilci strani
- Direkten promet oz. iskanja iz naslova prepoznavnosti podjetja
Način, kako spletna trgovina pridobiva kupce, je ključen, saj to vpliva na njeno dolgoročno uspešnost. Dražja pridobitev pomeni manjši zaslužek. Zakaj pa je to prva stvar, ki je pomembna, pa je to, da platforme za izdelavo spletne trgovine delujejo različno glede teh pridobitev.
Izdelava spletne trgovine
Platforme / programi za izdelavo spletne trgovine
Programov za izdelavo spletne trgovine je precej in za dobre programe velja, da so vsi vrhunski. Vprašanje je le, kaj zares potrebujete, koliko bo izdelkov, katere trge ciljate in pa, kako nameravate pridobivati stranke. Potem je še vprašanje prometa in načina, kako nameravate postaviti, urejati in voditi spletno trgovino.
Magento spletna trgovina
Magento spletna trgovina je izmed izbranih najbolj zahtevna in vam ne bo omogočala, da samostojno brez strokovnega znanja kaj dosti spreminjate ali dodajate. Hkrati pa nudi mnogo integracij (z računovodskimi programi npr.) in je idealen za večje število izdelkov ter filtrov.
Za Magento spletno trgovino potrebujete gostovanje in domeno ter predlogo, ki je fukcionalna in grafična zasnova vaše bodoče spletne trgovine. Med različnimi predlogami lahko izbirate. Poglejte si jih.
WordPress Woocommerce spletna trgovina
Na drugi strani je WooCommerce (WordPress) spletna trgovina, ki jo precej enostavno lahko vodi in ureja vsakdo, ki nekoliko razume WordPress. Poleg tega, da je skoraj 100% brezplačna, nudi obilo možnosti za spreminjanje in nadgrajevanje. Ni pa primerna za večje število izdelkov in nekje velja, da je do 1000 izdelkov še smiselno prodajati z Woocommerce spletno trgovino.
Za Woocommerce spletno trgovino potrebujete gostovanje in domeno. Med več tisoč različnimi Woocommerce predlogami za WordPress lahko izbirate na tej povezavi
Za izdelavo WordPress spletne trgovine se lahko obrenete tudi na nas.
Shopify spletna trgovina
Shopify spletna trgovina je daleč najbolj enostavna za vodenje in urejanje. Slaba plat je morda cena, saj Shopify temelji na mesečni naročnini, a kar je dobro, se ta začne pri 29 € na mesec. Znotraj tega zneska pa dobite vse, kar od spletne trgovine potrebujete.
Pri Shopify spletni trgovini lahko uporabite brezplačno predlogo in Shopify gostovanje znotraj platforme. Prav tako pa lahko zakupite lastno gostovanje in domeno, kar je bolje, v kolikor ciljate na slovenski trg.
Poleg tega lahko kupite tudi profesionalno Shopify predlogo spletne trgovine, ki vam omogoča obilo funkcij. Med različnimi lahko izbirate tukaj.
Wix spletne trgovine
Popolnoma prilagodljiva platforma za izdelavo spletne trgovine, ki nudi obilo možnosti in obenem ne zahteva posebnih znanj. Wix ponuja enega najboljših intiuitivnih “page builder-jev” za postavitev strani, ki je med najbolj uporabniku-prijaznimi. S pomočjo umetne inteligence vam čist in enostaven vmesnik pomaga pri izdelavi trgovine.
Več o Wix spletnih trgovinah
Spletna trgovina BigCommerce
Hitra vzpostavitev in orodja s katerimi privarčujete ter široka izbira plačil. Dokaj enostaven in predvsem hiter način za vzpostavitev e-trgovine. Preglejte si predloge
Izbrane spletne trgovine so najbolj priljubljene med uporabniki in najbolj splošno uporabne. Kljub temu je na voljo še mnogo drugih ponudnikov e-trgovin.
Poleg omenjenih ponudnikov spletnih trgovin je na voljo še mnogo drugih:
- WooCommerce spletna trgovina
- 3dcart spletna trgovina
- BigCommerce spletna trgovina
- Cart66 spletna trgovina
- CS-Cart spletna trgovina
- Drupal Commerce spletna trgovina
- Easy Digital Downloads spletna trgovina
- Ecwid spletna trgovina
- Jigoshop spletna trgovina
- Magento spletna trgovina
- OpenCart spletna trgovina
- osCommerce spletna trgovina
- PrestaShop spletna trgovina
- Shopify spletna trgovina
- Ubercart spletna trgovina
- VirtueMart spletna trgovina
- WP e-Commerce spletna trgovina
- Zen Cart spletna trgovina
- Miscellaneous spletna trgovina
Spletna trgovina je torej sistem, ki vam bo omogočal prodajo po spletu. Pomembno je, da vnaprej, pred izbiro ponudnika, ugotovite, kako boste pridobili promet na spletno stran in kako bost eustvarjali in povečevali prodajo. Tako boste lažje izbrali bolj primeren sistem spletne trgovine za vaše podjetje.
Z vprašanji glede vzpostavitve spletne trgovine ali povečevanja prometa se lahko obrnete tudi na nas.