Kakšna je cena Linkedin oglaševanja?
Linkedin oglaševanje je omejeno z minimalno ceno na klik, ki znaša 1 evro. Minimalni dnevni proračun za Linkedin oglaševanje znaša 10 evrov. Mesečno to pomeni minimalno 300 klikov za ceno 300 evrov. Poleg tega strošek predstavlja še postavitev kampanj, vodenje in optimizacija.
Kako učinkovito je Linkedin oglaševanje
Linkedin oglaševanje omogoča, da ciljamo uporabnike glede na branžo v kateri delajo, glede na izobrazbo, pozicijo v podjetju, lahko pa ciljamo posameznike v izbranih podjetjih. Za Slovenijo so možnosti ciljanja nekoliko bolj omejene, saj je trg precej manjši. Uspešnost Linkedin kampanj je lahko zelo visoka, torej kampanje so lahko zelo donosne, v kolikor sta produkt in način ciljanja dovolj skladna.
Katere vrste oglasov so na voljo na Linkedin-u?
V Linkedin nabiralnik vaših potencialnih kupcev lahko dostavimo prodajno pismo, ki jih bo nagovorilo in prepričalo.
Poosebljeni dinamični oglasi vsebujejo podatke o uporabniku in tako pritegnejo njegovo pozornost.
Imate dobra besedila, ki bodo zanimala določene strokovnjake? Vsebino lahko dostavite vsem potencialnim strankam, ki se ukvarjajo s področjem, o katerem pišete.
Klasične slikovne in besedilne oglase lahko umestimo na vidna mesta potencialnih B2B kupcev.
