Ustanovitelj podjetja Miklavčič marketing d.o.o., se z digitalnim marketingom ukvarjam že od leta 2006. Izpod mojih rok se je na Google, Facebook in druge platforme prelilo že več milijonov evrov…
Kot sem spoznal na svoji poti, podjetja pogosto vlagajo sredstva v oglaševalske kanale ali platforme, ki niso najbolj donosne, ali na načine, ki ne delujejo. Tako ne izgubijo le denarja, temveč prepričanje, da se s spletom lahko dejansko uspe.
V sodelovanju s partnerji smo dokazali in še vedno dokazujemo, da se s pomočjo digitalnega marketinga da delati čudeže.
Stopite v stik z menoj in se prepričajte o možnostih, ki jih digitalni markeitng ponuja vašemu podjetju.

Facebook sponzorirane objave: Zakaj jih uporabljati in kako doseči boljše rezultate
Facebook ostaja ena izmed najbolj priljubljenih platform za digitalno oglaševanje, predvsem zaradi svoje dostopnosti, natančnega ciljanja in izjemne prilagodljivosti. Sponzoriran
Umetna inteligenca spreminja nakupno vedenje – ste pripravljeni?
Trgovina prihodnosti ni več le digitalna – je tudi pametna. Spoznajte, kako AI prepleta navdih, personalizacijo in fizične zaloge ter ustvarja neprekinjeno nakupno izkušnjo. D
Kaj storiti, ko vas stranka oceni z 1 zvezdico?
Podjetja se v želji po dobrem imenu in pridobivanju strank v kontekstu mnenj, borijo za najboljše ocene svojih strank. Pri poslovanju pa je seveda neizogibno tudi kakšno negativ
Stopite v stik.






