SEO članki
Dobra besedila si zaslužijo dobre pozicije. Vsaj tako pravijo pri Googlu. SEO članki so glavni element optimizacije spletnih strani. Brez njih ne gre, z njimi pa se doseže več kot le pozicije. Dobra besedila pritegnejo bralce, imajo potencial, da postanejo viralna in predvsem izobražujejo bralce, da se ti lažje odločijo glede nakupa nečesa.


Stopite v stik.
Kako izgleda primer SEO članka?
SEO članek, je vsako besedilo, ki ga najdete na prvih mestih Google iskalnika. Obstajajo pa boljša in slabša SEO besedila. Poglejte si nekaj primerov SEO člankov:
Kaj je digitalni marketing?, ali v Google vpišite “digitalni marketing”,
Koliko stane izdelava fasade?, ali v Google vpišite “cena fasade”,
Kako poteka pisanje?
Na podlagi podatkov o količini iskanj izdelamo strategijo. Naslove in vsebino besedil načrtujemo vnaprej, sproti pa spremljamo uvrstitve in gibanje že objavljenih besedil. Stalno izboljšujemo in posodabljamo tudi obstoječo vsebino.
Ali lahko pišemo članke kot laiki na vašem področju?
Res je, na vaš posel se vi spoznate najbolje. Toda vaši bralci so laiki in jih zanimajo poljudni odgovori, kar pa jim mi lahko posredujemo bolje.
Ali so SEO članki res nujni za SEO?
Da. Brez besedil se skoraj ni mogoče uvrstiti na visoke pozicije v Google iskalniku. Optimizacija zgolj z gradnjo povezav nima takega učinka oz. lahko le začasno učinkuje.
Kje so objavljeni SEO članki?
Seveda. SEO članki so v 75% objavljeni na vaši spletni strani v razdelku /blog. Preostali del besedil objavimo na sorodnih spletnih straneh s povezavo do vaše spletne strani.

Koliko stane izdelava spletne strani
Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne pod
Kaj je marketing – 10 definicij (digitalnega) marketinga
S tem, ko je marketing postal (tudi) digitalen se je število vrst in definicij tega, kaj je marketing, hitro i
Tečaji za SEO optimizacijo – Kateri SEO tečaji so najboljši?
Tečaji z SEO optimizacijo – Kateri SEO tečaji so najboljši? Podjetniki pogosto pridejo do zaključka, da b
SEO & optimizacija
Optimizacija za Google pomeni ustvarjanje vsebine, ki vodi v nadpovprečen odziv uporabnikov. Članek, ki se uvrsti v Google iskalniku zbuja pozornost in radovednost bralca. Le dovolj visoka stopnja klikov v rezultatih iskanja vodi v dvig pozicij. Prava informacija v povezavi z iskalnim izrazom pa zagotovi, da uporabnik ponovne besedne zveze ne išče ponovno. Le dovolj visoka berljivost besedila, pa omogoči uporabniku spleta, da lahko dolgo besedilo prebere in razume, dober stil pisanja, pa bralca prepriča.

Zakaj potrebujete SEO članke
Uporabniki torej skoraj vsako odločitev skrbno premislijo, se informirajo in posvetujejo. Pri tem uporabljajo splet v veliki meri. Pri oblikovanju nakupne odločitve je pomembno, da je podjetje prisotno v vseh stopnjah nakupnega procesa, saj tako lahko uporabnika skozi to obdobje nagovarja in z njim gradi odnos, ki pri sprejemu odločitve igra odločilno vlogo o tem kje in kaj bo uporabnik kupil.