SEO članki
Dobra besedila si zaslužijo dobre pozicije. Vsaj tako pravijo pri Googlu. SEO članki so glavni element optimizacije spletnih strani. Brez njih ne gre, z njimi pa se doseže več kot le pozicije. Dobra besedila pritegnejo bralce, imajo potencial, da postanejo viralna in predvsem izobražujejo bralce, da se ti lažje odločijo glede nakupa nečesa.


Stopite v stik.
Kako izgleda primer SEO članka?
SEO članek, je lahko vsako besedilo, ki ga najdete na prvih mestih Google iskalnika. Včasih so bila taka besedila pisana izključno za iskalnike. Danes pa še tisto, kar je dovolj dobro za bralca, ni vedno zadovoljivo za Google. Skratka, SEO članki, ki se v Googlu uvrščajo visoko imajo naslednje lastnosti:
- Celovito pokrijejo tematiko, o kateri govorijo.
- So zlahka berljivi.
- Vsebujejo 1500 ali več besed.
- So verodostojni in vredni zaupanja.
V kolikor nek članek nima teh lastnosti, se v konkurenčnih nišah pač ne uvršča.
Primere SEO člankov najdete v objavi "Pisanje SEO besedil".
Kako poteka pisanje SEO člankov?
Na podlagi podatkov o količini iskanj izdelamo strategijo. Naslove in vsebino besedil načrtujemo vnaprej, sproti pa spremljamo uvrstitve in gibanje že objavljenih besedil. Stalno izboljšujemo in posodabljamo tudi obstoječo vsebino.
Ali lahko pišemo članke kot laiki na vašem področju?
Res je, na vaš posel se vi spoznate najbolje. Toda vaši bralci so laiki in jih zanimajo poljudni odgovori, kar pa jim mi lahko posredujemo bolje.
Ali so SEO članki res nujni za SEO?
Da. Brez besedil se skoraj ni mogoče uvrstiti na visoke pozicije v Google iskalniku. Optimizacija zgolj z gradnjo povezav nima takega učinka oz. lahko le začasno učinkuje.
Kje so objavljeni SEO članki?
Seveda. SEO članki so v 75% objavljeni na vaši spletni strani v razdelku /blog. Preostali del besedil objavimo na sorodnih spletnih straneh s povezavo do vaše spletne strani.

Fotografije za splet in komercialno uporabo – Kje najti plačljive in brezplačne fotografije?
Fotografije so ključni element pri spletnem trženju. Pravi, kakovostni prizori vplivajo na obiskovalce, da se
Kako EAT, EEAT in YMYL vplivajo na optimizacijo spletnih strani
Optimizacija spletnih strani je danes ključnega pomena za vsako podjetje ali organizacijo, ki želi izstopati
Vsebinski marketing – Kaj je vsebinski marketing in kako z njim začeti
Vsebinski marketing je eden izmed najbolj učinkovitih načinov pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Vs
SEO & optimizacija
Optimizacija za Google pomeni ustvarjanje vsebine, ki vodi v nadpovprečen odziv uporabnikov. Članek, ki se uvrsti v Google iskalniku zbuja pozornost in radovednost bralca. Le dovolj visoka stopnja klikov v rezultatih iskanja vodi v dvig pozicij. Prava informacija v povezavi z iskalnim izrazom pa zagotovi, da uporabnik ponovne besedne zveze ne išče ponovno. Le dovolj visoka berljivost besedila, pa omogoči uporabniku spleta, da lahko dolgo besedilo prebere in razume, dober stil pisanja, pa bralca prepriča.

Zakaj potrebujete SEO članke
Uporabniki torej skoraj vsako odločitev skrbno premislijo, se informirajo in posvetujejo. Pri tem uporabljajo splet v veliki meri. Pri oblikovanju nakupne odločitve je pomembno, da je podjetje prisotno v vseh stopnjah nakupnega procesa, saj tako lahko uporabnika skozi to obdobje nagovarja in z njim gradi odnos, ki pri sprejemu odločitve igra odločilno vlogo o tem kje in kaj bo uporabnik kupil.