SEO članki
Dobra besedila si zaslužijo dobre pozicije. Vsaj tako pravijo pri Googlu. SEO članki so glavni element optimizacije spletnih strani. Brez njih ne gre, z njimi pa se doseže več kot le pozicije. Dobra besedila pritegnejo bralce, imajo potencial, da postanejo viralna in predvsem izobražujejo bralce, da se ti lažje odločijo glede nakupa nečesa.


Stopite v stik.

Umetna inteligenca spreminja nakupno vedenje – ste pripravljeni?
Trgovina prihodnosti ni več le digitalna – je tudi pametna. Spoznajte, kako AI prepleta navdih, personalizac
Kaj storiti, ko vas stranka oceni z 1 zvezdico?
Podjetja se v želji po dobrem imenu in pridobivanju strank v kontekstu mnenj, borijo za najboljše ocene svoji
Kam pelje konflikt med umetno inteligenco in intelektualno lastnino
Razvoj umetne inteligence (UI) je čez noč spremenil način, kako dostopamo do informacij, kako se izobražuje
SEO & optimizacija
Optimizacija za Google pomeni ustvarjanje vsebine, ki vodi v nadpovprečen odziv uporabnikov. Članek, ki se uvrsti v Google iskalniku zbuja pozornost in radovednost bralca. Le dovolj visoka stopnja klikov v rezultatih iskanja vodi v dvig pozicij. Prava informacija v povezavi z iskalnim izrazom pa zagotovi, da uporabnik ponovne besedne zveze ne išče ponovno. Le dovolj visoka berljivost besedila, pa omogoči uporabniku spleta, da lahko dolgo besedilo prebere in razume, dober stil pisanja, pa bralca prepriča.

Zakaj potrebujete SEO članke
Uporabniki torej skoraj vsako odločitev skrbno premislijo, se informirajo in posvetujejo. Pri tem uporabljajo splet v veliki meri. Pri oblikovanju nakupne odločitve je pomembno, da je podjetje prisotno v vseh stopnjah nakupnega procesa, saj tako lahko uporabnika skozi to obdobje nagovarja in z njim gradi odnos, ki pri sprejemu odločitve igra odločilno vlogo o tem kje in kaj bo uporabnik kupil.