SEO članki
Dobra besedila si zaslužijo dobre pozicije. Vsaj tako pravijo pri Googlu. SEO članki so glavni element optimizacije spletnih strani. Brez njih ne gre, z njimi pa se doseže več kot le pozicije. Dobra besedila pritegnejo bralce, imajo potencial, da postanejo viralna in predvsem izobražujejo bralce, da se ti lažje odločijo glede nakupa nečesa.
![Dobra besedila si zaslužijo dobre pozicije. SEO članki so glavni element optimizacije spletnih strani. Brez njih ne gre.](https://digitalni-marketing.si/wp-content/uploads/2022/07/Dobra-besedila-si-zasluzijo-dobre-pozicije.-SEO-clanki-so-glavni-element-optimizacije-spletnih-strani.-Brez-njih-ne-gre..jpeg)
![digitalni marketing](https://digitalni-marketing.si/wp-content/uploads/2022/04/digitalni-marketing.jpeg)
Stopite v stik.
![Google oglaševanje](https://digitalni-marketing.si/wp-content/uploads/2022/04/AdobeStock_224599790-scaled-e1649844007131.jpeg)
Svetovanje za podjetnike: Zakaj se posvetovati s strokovnjakom za digitalni marketing?
Digitalni marketing je več kot le oglaševanje – je ključni del uspeha, ki temelji na poglobljenem razumeva
Kaj je USP (Unique Selling Proposition)?
USP, oziroma Unique Selling Proposition (unikatna prodajna prednost), je ključna značilnost, ki vas loči od
Kako napisati marketinško prepričljivo ponudbo
Pridobivanje povpraševanj je izziv in strošek. Ko pa jih enkrat imamo, pa je pisanje ponudbe je odločilen ko
SEO & optimizacija
Optimizacija za Google pomeni ustvarjanje vsebine, ki vodi v nadpovprečen odziv uporabnikov. Članek, ki se uvrsti v Google iskalniku zbuja pozornost in radovednost bralca. Le dovolj visoka stopnja klikov v rezultatih iskanja vodi v dvig pozicij. Prava informacija v povezavi z iskalnim izrazom pa zagotovi, da uporabnik ponovne besedne zveze ne išče ponovno. Le dovolj visoka berljivost besedila, pa omogoči uporabniku spleta, da lahko dolgo besedilo prebere in razume, dober stil pisanja, pa bralca prepriča.
![Google oglaševanje](https://digitalni-marketing.si/wp-content/uploads/2022/07/seo-clanki.webp)
Zakaj potrebujete SEO članke
Uporabniki torej skoraj vsako odločitev skrbno premislijo, se informirajo in posvetujejo. Pri tem uporabljajo splet v veliki meri. Pri oblikovanju nakupne odločitve je pomembno, da je podjetje prisotno v vseh stopnjah nakupnega procesa, saj tako lahko uporabnika skozi to obdobje nagovarja in z njim gradi odnos, ki pri sprejemu odločitve igra odločilno vlogo o tem kje in kaj bo uporabnik kupil.