SEO analiza spletne strani
Dejstvo je, da bi vsaka spletna stran lahko delovala še bolje. Vedno, ne glede na vložena sredstva, je še prostor za izboljšave. Izziv pa je odkriti, kje so izboljšave potrebne in katere izboljšave bodo prinesle največ efekta. Zato ponujamo SEO analizo, ki se osredotoča na 3 vidike. To so tehnična on-site analiza strani, analiza domene in povezav ter analiza vsebine spletne strani.


Stopite v stik.
Zakaj narediti SEO analizo strani?
SEO analiza spletne strani je osnova, ki služi kot osnova za vse nadaljnje SEO procese. To je temelj, na katerem naredimo strategijo za optimizacijo spletne strani. Naša SEO analiza strani med drugim razkrije konkurenčne dejavnike, kot so povratne povezave, avtoriteto domene in kakovost ter berljivost besedil, ki so ključni dejavniki pri uvrstitvah.
Analize spletnih strani z namenom, optimizacije za iskalnike so se od nekdaj izvajale po enaki logiki. Naredil se je tehnični pregled strani, ki je razkril napake in pomanjkljivosti dotične strani, ki pa so dokaj nepomembne iz vidika optimizacije. Igrajo vlogo, a niso bistvene. Da se spletna stran uvrsti mora biti (bolj) koristna za tistega, ki išče informacijo. Tukaj tehnični vidiki ne igrajo glavne vloge.
To vlogo igra vsebina kot informacija, njena dostopnost (hitrost in prilagojenost napravi uporabnika) ter berljivost (kako hitro lahko razbere informacijo). Večina nasvetov, člankov in mnogo storitev na področju SEO pa se še vedno osredotoča na stare prakse, ki pa so seveda vedno manj uspešne. Ker je svet optimizacije spletnih strani drugačen, je drugačna tudi naša analiza strani, saj je tako ali tako njen edini namen (od nekdaj) iskanje priložnosti za boljše uvrstitve.
Če podjetje želi analizo spletne strani, se razume, da jo želi z namenom izboljšanja pozicij na iskalnikih. Kar pa vpliva na uvrstitve, pa niso toliko tehnične lastnosti, kot pa sama uporabnost in vrednost vsebine. Naša SEO analiza tako v ospredje postavlja ta dejavnika, ki sta ključna pri uvrstitvah. Ves preostali del SEO analize je zgolj informativen in je sekundarnega pomena.
Facebook sponzorirane objave: Zakaj jih uporabljati in kako doseči boljše rezultate
Facebook ostaja ena izmed najbolj priljubljenih platform za digitalno oglaševanje, predvsem zaradi svoje dosto
Umetna inteligenca spreminja nakupno vedenje – ste pripravljeni?
Trgovina prihodnosti ni več le digitalna – je tudi pametna. Spoznajte, kako AI prepleta navdih, personalizac
Kaj storiti, ko vas stranka oceni z 1 zvezdico?
Podjetja se v želji po dobrem imenu in pridobivanju strank v kontekstu mnenj, borijo za najboljše ocene svoji
Stopite v stik!
Vaše sporočilo med uporabnike ponesejo najbolj verodostojni mediji
S tem ko izvajamo digitalni PR, dosežemo več, kot v primeru “klasične“ gradnje povezav (t.i. linkbuilding). Ciljno publiko dosežemo in nagovorimo. Tako dobimo več obiska. Poleg tega pa gradimo prepoznavnost blagovne znamke in njeno verodostojnost …
Visok doseg
Preko najbolj verodostojnih in avtoritativnih spletnih strani ter njihovih “social“ kanalov dosežemo širok del populacije.
Prepoznavnost blagovne znamke
Z visokim dosegom in konstantnim prikazovanjem sporočil širom spleta se gradi prepoznavnost blagovne znamke podjetja.Prepoznavnost blagovne znamke
Z visokim dosegom in konstantnim prikazovanjem sporočil širom spleta se gradi prepoznavnost blagovne znamke podjetja.
Višje uvrstitve v iskalnikih
Posledica pojavljanja v medijih in omenjanja blagovne znamke so višje uvrstitve v iskalnikih, saj se podjetje kaže kot verodostojno in aktivno.
Zaupajo nam





