So vam padle pozicije na Google iskalniku?

Google je 16.12.2020 potrdil, da je splošna posodobitev za december 2020, ki se je začela uvajati 3. decembra 2020, zdaj popolnoma uvedena. Dejali so, da je »uvajanje osnovne posodobitve decembra 2020 končano.«

Jedrna posodobitev (core update) iz decembra 2020 začela uvajati okoli četrtka, 3. decembra, okoli 13:00 po srednjeevropskem času. Tako kot vse osnovne posodobitve je bila to globalna posodobitev in ni bila značilna za nobeno regijo, jezik ali kategorijo spletnih strani. Gre za klasično “broad core update”, ki jo Google izda približno vsakih nekaj mesecev (cca 3-krat letno).

Posodobitev je imela močan vpliv

Ta posodobitev je bila po mnenju mnogih ponudnikov orodij in skupnosti SEO zelo močna . Številni, ki so bili negativno ali pozitivno prizadeti, so opazili 10 do 100-odstotni padec ali porast v primerjavi s preteklim obdobjem.

Prejšnje posodobitve

Najnovejša prejšnja jedrna posodobitev je bila jedrna posodobitev iz  maja 2020 , ki je tudi močno pretresla pozicije. Trajala je nekaj tednov, da se je popolnoma uvedla . Pred tem je bila jedrna posodobitev januarja 2020. Pred tem je bila  osrednja posodobitev septembra 2019 . Ta posodobitev  se je  mnogim SEO-jem in spletnim mojstrom zdela šibkejša , saj so mnogi rekli, da ni imela tako velikega vpliva kot prejšnje osnovne posodobitve. Google je novembra 2020 izdal tudi  posodobitev , ki pa je bila značilna za lokalne uvrstitve. Več o preteklih Googlovih posodobitvah si lahko preberete tukaj .

Čas posodobitve

Obstaja dvom glede časovnega okvira razporeditve te posodobitve, ki je izšla nekaj tednov pred prazničnim obdobjem. Google je dejal,  da je bilo to storjeno po zahvalnem dnevu, črnem petku in “cyber monday”, vendar pred prazniki. Za nekatera podjetja, zlasti tista, ki veliko prodajo tik pred prazniki, je ta posodobitev lahko uničujoča.

Kaj storiti, če so vam padle pozicije

Google je svetoval, kaj je treba upoštevati, če vas je v preteklosti t.i. “core” posodobitev negativno prizadeta.

“Za obnovitev uvrstitev ni posebnih ukrepov, pravzaprav pa negativni vpliv uvrstitve morda ne pomeni, da je na vaših straneh kaj narobe.”

Google pa je ponudil seznam vprašanj, ki jih je treba upoštevati, če je vaše spletno mesto prizadela jedrna posodobitev . 

Google je sicer rekel, da lahko med osnovnimi posodobitvami vaše strani nekoliko “okrevajo”,  a največja sprememba, ki bi jo opazili, bi bila po drugi “core” posodobitvi. Zdaj, ko je posodobitev končana, morate vedeti, ali je na vaše spletno mesto vplivala ali ne, in se odločiti za potreben postopek.

Pogosto je težko ločiti, kaj morate storiti, glede osrednje posodobitve Googla. Podatki, prejšnje izkušnje in nasveti so nam pokazali, da so te osnovne posodobitve široke in zajemajo veliko splošnih težav s kakovostjo spletnih strani. Zdaj, ko je bila ta posodobitev v celoti uvedena, je čas, da se poglobite v svojo analitiko in podatke (orodja za digitalni marketing, predvsem GSC) ter se odločite, katere nadaljnje korake morate narediti za spletna mesta, ki jih upravljate.

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik