Facebook oglaševanje

Zakaj ...

Facebook oglaševanje

Potrošniki že od nekdaj izbiramo kar nam je bolj poznano. Blagovne znamke, ki so prisotne in jih “poznamo” bomo bolj verjetno izbrali, ko bomo stali pred polico.
Facebook oglaševanje omogoča podjetju, da doseže tiste uporabnike, ki so njegovi potencialni kupci, jih nagovori z relevantnim sporočilom in z njimi zgradi “odnos”, ki bo ob pravem trenutku odločilno vplival na odločitev.
Preberite vse, kar morate o Facebooku vedeti podjetniki.

Stopite v stik.

Pridobite več informacij o prednostih oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih z oglaševanjem na Facebooku lahko deležni. 

 

Del Facebook Ads oglaševalske platforme (Meta Ads) je tudi Instagram oglaševanje.

Oglejte si informacije in cenik za Instagram oglaševanje.

1. Koliko stane Facebook oglaševanje?

Cena Facebook oglaševanja se določi poljubno, odvisno od namena oz. cilja oglaševanja ter vrste oglaševanja. Če želite zgolj sponzorirati določeno objavo za nekaj dni, potem je dovolj, da investirate 10 € ali nekaj več. Stalno Facebook oglaševanje z naprednejšimi cilji in na bolj strokoven način se začne pri nekaj 100 € mesečno.

 

2. Koliko stane postavitev Facebook oglaševalskih kampanj?

Cena za postavitev kampanj na Facebooku in Isntagrau je odvisna od obsega kampanj. To pomeni, da v največji meri na ceno vplivajo število oglawsov in število setov oglasov, ki definirajo ciljne skupine. 

Cene se sicer gibljejo od dobrih sto evrov dalje za preprostejše kampanje in tudi do nekaj tisoč evrov za obsežne Facebook in Instagram kampanje. 

3. Kaj je Instagram oglaševanje?

Instagram oglaševanje se vzpostavi preko iste platforme, ki se uporablja za Facebook oglaševanje. Lahko se ju postavi in upravlja ločeno, v osnovi pa se oglasi, ki jih oglaševalci plasirajo na Facebook vrtijo tudi na Instagramu.

4. Ali Facebook oglaševanje deluje?

Facebook oglaševanje je en izmed najbolj učinkovitih načinov oglaševanja na sploh. Kljub temu pa občutek uspešnosti pri podjetnikih pogosto ustvari odziv, ki ga na drugih platformah večinoma ni. To so komentarji, všečki in delitve. Pomembno je, da se Facebook oglaševanje usmeri v pravo ciljno skupino in s pravim sporočilom. Uspešnost pa se meri s konverzijami (nakupi oz. povpraševanji) in ne po občutku.

 

Facebook-oglaševanje
S kom ...

Preko 15 let v digitalnem marketingu

Zaupajte svoje oglaševanje strokovnjakom v branži, ki bodo zagotovili najboljše rezultate za vložena sredstva.

digitalni marketing
Kako ...

Kako izgleda učinkovito Facebook oglaševanje

Naj vas všečki ne preslepijo. Ti sami po sebi niso nič slabega, celo nasprotno, povečujejo organski doseg vaše objave, a če oglas oz. objava, ki jo sponzorirate ne vodi k doseganju ciljev, potem vaše Facebook oglaševanje ni učinkovito, ne glede na všečke.

Danes imam kar težave, saj večina mojih strank, dokler ne pojasnim, meni, da s Facebookom dosegamo boljše rezultate, kot z Google oglaševanjem. Gre za to, da je Facebook tako narejen, da daje občutek učinkovitosti, v kolikor se nekdo ne poglobi v rezultate in dosežene cilje.

Da bi Facebook oglaševanje sploh imelo potencial postati učinkovito, mora podjetje določiti, kaj so njegovi cilji na spletu. Ali je to prodaja izdelka, ali da uporabnik odda povpraševanje, ali je cilj, da uporabniki preberejo neko objavo, se registrirajo, namestijo aplikacijo, … Koliko takih ciljev sploh realno lahko dosežemo s Facebook-om?

Google oglaševanje ali Facebook oglaševanje

Google oglaševanje je v smislu prodaje bolj priročno, saj uporabnika nagovorimo v trenutku, ko nakupuje ali se izobražuje o nakupu. Na Facebooku to ni možno. 

Kako izbrati prave ciljne skupine za Facebook oglaševanje

Facebook oglaševalcem o uporabnikih nudi demografske podatke, lokacija, jezik, spol, …, podatke o interesih uporabnikov (ki so presenetljivo točni), podatke o stanu, o delu (položaj v podjetju, industrija) in še kaj.
Druga odlična možnost ciljanja oglasov je ponovno ciljanje oz. remarketing. Kogar smo na kakršnikoli način že pridobili k ogledu strani, ga lahko s pomočjo Facebook oglaševanja ponovno pridobimo oz. spodbudimo k zaključku dejanja oz. cilja.

Oglasi v skladu s ciljno skupino

Na Facebooku moramo zato razumeti najprej koga sploh nagovarjamo. Nič ni narobe, če nagovarjamo neznance, a potem mora biti naše sporočilo primerno. Obenem pa lahko spodbujamo tudi direktno prodajo oz. jo pospešujemo s tem, da nagovarjamo vse tiste, ki nas že poznajo. Take ciljne skupine so bolj dovzetne za pozive k dejanjem, kot so poglej ponudbo, izkoristi akcijo, …

Veliko je odvisno tudi od vrste izdelka ali storitve, saj je oglaševanje določenih dejavnosti ali izdelkov bolje podprto, kot oglaševanje drugih. Imam npr. stranke, pri katerih lahko s pomočjo interesov zelo natančno definiramo ciljno skupino in je oglaševanje “neznancem” tako nadpovprečno učinkovito. V drugih primerih so lahko interesi ali kateri drugi podatki popolnoma neuporabni za podjetje ali pa vsaj preveč splošni, da bi ta bila dovolj ozka.

Google oglaševanje

Oglaševanje za polnjenje remarketing list

Danes je pogosto učinkovito, če oglaševanje razdelimo v dva segmenta, pod pogojem, da uporabljamo remarketing. Drugi del je nagovarjanje uporabnikov, ki nas že poznajo s ponudbami, ali bolj prodajno naravnanimi informacijami, medtem, ko je prvi del ustvarjanje uporabnikov, ki nas (že) poznajo. To je sicer v grobem, medtem, ko je v praksi potrebno ustvariti več skupin oz. je način bolj specifičen, odvisno od dejavnosti in tega, kakšna sredstva za trženje (vrednost za uporabnika) ima določeno podjetje.

Stopite v stik.

Pridobite več informacij o prednostih oglaševanja na Facebooku in Instagramu. Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih z oglaševanjem na Facebooku lahko deležni. 

Kdo ...

Z nami oglašujejo

Pridružite se najbolj učinkovitim.

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik