študija---prihodnost-potovanj

Prihodnost turizma 2040: Glavne ugotovitve iz raziskave Google in Deloitte

Raziskava ki je je v sodelovanju z Deloitte in drugimi zunanjimi izvajalci kot sta UNWTO in GapMinder pripravil Google, ponuja celovit vpogled v prihodnost mednarodnega turizma, ki naj bi do leta 2040 dosegel 2,4 milijarde potovanj, kar je 60% več kot leta 2019. Poudarek je na novih izvornih trgih, rastočih destinacijah in spremembah v vedenju potnikov.

Ključne ugotovitve:

Rast novih izvornih trgov:

  • Indijski potniki naj bi povečali število potovanj za 5-krat, kar bo omogočilo lažji dostop do potnih listov in izboljšane vizumske politike.
  • Pakistan, Brazilija, Savdska Arabija, Indonezija in Mehika bodo med top 15 izvornimi trgi.

Nove priljubljene destinacije:

  • Evropa ostaja vodilna regija, vendar bo rast v Srednjem vzhodu, Afriki in jugovzhodni Aziji presegla svetovno povprečje.
  • Savdska Arabija in Združeni arabski emirati bosta zaradi turističnih projektov, kot so Neom in Expo 2030, postala ključni destinaciji.
  • Mehika bo med pet najbolj priljubljenih destinacij.

Raznolike skupine potnikov:

  • “Novinci” (emerging travellers) se bodo osredotočali na bližnje destinacije, medtem ko bodo “izkušeni” (mature travellers) iskali manj poznane kraje.
  • Povečana uporaba tehnologije, kot so AI, virtualne izkušnje in sprotni prevajalniki, bo olajšala raziskovanje novih destinacij.

Poudarek na trajnosti in personalizaciji:

  • Raziskava izpostavlja potrebo po razvoju trajnostnih turističnih modelov, ki prinašajo ekonomske in socialne koristi.
  • Potniki bodo pričakovali personalizirane izkušnje, kar bo zahtevalo natančno analizo podatkov in prilagoditev storitev.

Tehnologija kot ključni dejavnik:

Uvedba umetne inteligence, analitike in avtomatizacije bo omogočila prilagodljivo oblikovanje cen, optimizacijo ponudbe in povpraševanja ter večjo zadovoljitev pričakovanj potnikov.

Strategije za prihodnost:

Za uspeh v letu 2040 bodo ključni:

  • Prilagoditev ponudbe različnim izvorom potnikov in njihovim kulturnim preferencam.
  • Osredotočanje na izgradnjo blagovne znamke na trgih, kot so Indija, ZDA in Kitajska.
  • Razvoj lokaliziranih vsebin in trajnostnih modelov turizma.

Ta raziskava poudarja, da prihodnost pripada tistim turističnim operaterjem in destinacijam, ki bodo proaktivno prilagodili svoje strategije in izkoristili tehnološke priložnosti.

Vir:

Študija: NextGen travellers and destinations 2024

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik