
Prihodnost turizma 2040: Glavne ugotovitve iz raziskave Google in Deloitte
Raziskava ki je je v sodelovanju z Deloitte in drugimi zunanjimi izvajalci kot sta UNWTO in GapMinder pripravil Google, ponuja celovit vpogled v prihodnost mednarodnega turizma, ki naj bi do leta 2040 dosegel 2,4 milijarde potovanj, kar je 60% več kot leta 2019. Poudarek je na novih izvornih trgih, rastočih destinacijah in spremembah v vedenju potnikov.
Ključne ugotovitve:
Rast novih izvornih trgov:
- Indijski potniki naj bi povečali število potovanj za 5-krat, kar bo omogočilo lažji dostop do potnih listov in izboljšane vizumske politike.
- Pakistan, Brazilija, Savdska Arabija, Indonezija in Mehika bodo med top 15 izvornimi trgi.
Nove priljubljene destinacije:
- Evropa ostaja vodilna regija, vendar bo rast v Srednjem vzhodu, Afriki in jugovzhodni Aziji presegla svetovno povprečje.
- Savdska Arabija in Združeni arabski emirati bosta zaradi turističnih projektov, kot so Neom in Expo 2030, postala ključni destinaciji.
- Mehika bo med pet najbolj priljubljenih destinacij.
Raznolike skupine potnikov:
- “Novinci” (emerging travellers) se bodo osredotočali na bližnje destinacije, medtem ko bodo “izkušeni” (mature travellers) iskali manj poznane kraje.
- Povečana uporaba tehnologije, kot so AI, virtualne izkušnje in sprotni prevajalniki, bo olajšala raziskovanje novih destinacij.
Poudarek na trajnosti in personalizaciji:
- Raziskava izpostavlja potrebo po razvoju trajnostnih turističnih modelov, ki prinašajo ekonomske in socialne koristi.
- Potniki bodo pričakovali personalizirane izkušnje, kar bo zahtevalo natančno analizo podatkov in prilagoditev storitev.
Tehnologija kot ključni dejavnik:
Uvedba umetne inteligence, analitike in avtomatizacije bo omogočila prilagodljivo oblikovanje cen, optimizacijo ponudbe in povpraševanja ter večjo zadovoljitev pričakovanj potnikov.
Strategije za prihodnost:
Za uspeh v letu 2040 bodo ključni:
- Prilagoditev ponudbe različnim izvorom potnikov in njihovim kulturnim preferencam.
- Osredotočanje na izgradnjo blagovne znamke na trgih, kot so Indija, ZDA in Kitajska.
- Razvoj lokaliziranih vsebin in trajnostnih modelov turizma.
Ta raziskava poudarja, da prihodnost pripada tistim turističnim operaterjem in destinacijam, ki bodo proaktivno prilagodili svoje strategije in izkoristili tehnološke priložnosti.
Vir: