Optimizacija spletnih strani - Vaš partner za SEO
Doživite vrhunsko optimizacijo spletnih strani z Miklavčič Marketing. Prilagojene SEO strategije za izboljšanje vašega spletnega položaja in povečanje obiska.
Optimizacija spletnih strani
Optimizacija spletnih strani je eden izmed najbolj pomembnih procesov v digitalnem marketingu. Vsebinski marketing in strategija za ustvarjanje vsebine postaja najbolj pomembno področje optimizacije spletnih strani. Mobilne naprave so postale merilo za uvrščanje spletnih strani v Google iskalniku. Z ustvarjanjem vsebine za uporabnike, ki jo ti iščejo lahko podjetja komunicirajo s strankami v času, ko se odločajo o nakupu, raziskujejo in primerjajo.



Kakšna je cena optimizacije
Cena optimizacije spletnih strani
Optimizacija je sicer dokaj drag proces, še posebej na področjih, kjer je konkurence več oz. je ta aktivna.
Za uspešno (učinkovito) optimizacijo moramo namreč iskalnikom “povedati” ali bolje rečeno dokazati, da smo najbolj relevanten vir informacij in zanesljiv ponudnik na našem področju.
Da pa to dosežemo, moramo delati na več področjih. Ta vključujejo tehnično optimizacijo strani (on site), pisanje besedil oz. zagotavljanje vsebine, s katero pokrijemo vsa možna iskanja na določeno temo in nenazadnje t.i. digitalni PR, ki je ustvarjanje digitalne podobe podjetja.
Pomembno pri tem pa je, da je optimizacija izjemno donosen proces. Zakaj? S tem, ko dosežemo prve pozicije na iskalnikih kot je na primer Google dobimo precej več, kot le klike. Uporabnikom “nehote” sporočimo, da smo najbolj relevanten ponudnik na našem področju. Slednje pomeni, da poleg klika dobimo že neko stopnjo zaupanja. Ta pa odločilno vpliva na odločitev.
Poleg tega z optimizacijo dosežemo še naslednje:
- Naša spletna stan je vizualno tehnično urejena (hitra, intuitivna, …)
- Članki o našem podjetju so objavljeni v največjih spletnih medijih
- Vsebina na spletni strani je prepričljiva in koristna za uporabnika, zato ga nagovori tudi v tem pogledu

Optimizacija spletnih strani iz prve roke
Aktualne informacije o optimizaciji strani v 2023
Razlike med SEO in Google oglaševanjem
V digitalnem marketingu se pogosto srečamo z vprašanjem, ali je bolje vlagati v SEO (optimizacijo za iskalnik
Kaj je USP (Unique Selling Proposition)?
USP, oziroma Unique Selling Proposition (unikatna prodajna prednost), je ključna značilnost, ki vas loči od
Kako napisati marketinško prepričljivo ponudbo
Pridobivanje povpraševanj je izziv in strošek. Ko pa te enkrat imamo, pa je pisanje ponudbe odločilen korak,
Pravila pisanja prepričljive ponudbe: 12 marketinških pravil
Pri pisanju ponudbe je pomembno upoštevati določene marketinške zakonitosti, ki zagotavljajo, da bo ponudba
Kako optimizirati spletno stran za UI odgovarjalnike
S prihodom umetne inteligence se vedno več ljudi obrača na t.i. UI odgovarjalnike (answer engines), namesto n
Trendi pri izdelavi spletnih strani v 2025
V zadnjih letih smo priča številnim spremembam, ki so temeljito preoblikovale način načrtovanja in razvoja