Turistična industrija je odporna in se prilagaja izzivom, pri čemer želja po raziskovanju in odkrivanju novih kultur ostaja močna. Nova raziskava napoveduje 60-odstotno rast števila mednarodnih potnikov do leta 2040, kar pomeni skoraj 2,4 milijarde potovanj.
Novi trendi v izvornih trgih
Do leta 2040 bodo Indija, Kitajska in ZDA med najhitreje rastočimi trgi:
Blagovne znamke, ki želijo uspeti v teh rastočih trgih, morajo vzpostaviti močno prepoznavnost že zdaj.
Število indijskih turistov se bo povečalo 5-krat, predvsem zaradi večje dostopnosti potnih listov in poenostavljenih viznih postopkov.
Ameriški turisti že zdaj ustvarjajo 10 % celotnega povpraševanja za evropska potovanja in predstavljajo 40 % vseh neevropskih obiskovalcev Evrope.
Raznolikost destinacij in novi turistični vroči kraji
Turistični tokovi se ne spreminjajo le glede na izvorne države, ampak tudi glede na ciljne destinacije. Ključne spremembe do leta 2040:
Španija bo prehitela Francijo kot najbolj obiskana država na svetu.
Mehika bo vstopila v top 5 destinacij.
Bližnji vzhod bo doživel največjo rast turističnih prihodov, predvsem zaradi Savdske Arabije in Združenih arabskih emiratov (ZAE), ki vlagata v infrastrukturo in luksuzni turizem.
Bodoči turisti: informirani, pustolovski in starejši
Oblikujeta se dve glavni skupini turistov:
Novi turisti (iz Indije, Kitajske) bodo sprva obiskovali bližnje destinacije, kasneje pa tudi Evrope.
Izkušeni turisti iz zahodnih držav bodo iskali manj znane in bolj avtentične destinacije.
Poleg tega se bo zaradi staranja prebivalstva povečalo število starejših turistov, ki bodo zahtevali prilagojene storitve.
Kaj pomeni to za turistične blagovne znamke?
Potrebna bo lokalizacija vsebin (npr. v Indiji, kjer večina prebivalcev uporablja lokalne jezike za iskanje in rezervacije).
Blagovne znamke morajo graditi prepoznavnost na rastočih trgih, da bodo že poznane, ko bodo turisti začeli potovati.
Personalizacija storitev bo ključna – turisti pričakujejo unikatna in prilagojena doživetja.
Zaključek
Do leta 2040 bo turizem doživel velike spremembe, pri čemer bo raznolikost izvornih trgov, razvoj novih destinacij in digitalizacija storitev ključnega pomena. Podjetja, ki se prilagodijo tem trendom, bodo imela največ koristi od rastočega trga, ki bo do leta 2040 štel 2,4 milijarde potovanj.
Za zagotavljanje najboljših izkušenj uporabljamo piškotke, ki služijo shranjevanju in/ali dostopu do podatkov o napravi. Soglasje za te tehnologije nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni ID-ji, na tem spletnem mestu. Neprivolitev ali preklic privolitve lahko negativno vpliva na nekatere zmožnosti in funkcije.
Funkcionalni
Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene.Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.