Prihodnost-potovanj

Potovanja v 2040 – Kakšna bo prihodnost turizma

Turistična industrija je odporna in se prilagaja izzivom, pri čemer želja po raziskovanju in odkrivanju novih kultur ostaja močna. Nova raziskava napoveduje 60-odstotno rast števila mednarodnih potnikov do leta 2040, kar pomeni skoraj 2,4 milijarde potovanj.

Novi trendi v izvornih trgih

Do leta 2040 bodo Indija, Kitajska in ZDA med najhitreje rastočimi trgi:

  • Blagovne znamke, ki želijo uspeti v teh rastočih trgih, morajo vzpostaviti močno prepoznavnost že zdaj.
  • Število indijskih turistov se bo povečalo 5-krat, predvsem zaradi večje dostopnosti potnih listov in poenostavljenih viznih postopkov.
  • Ameriški turisti že zdaj ustvarjajo 10 % celotnega povpraševanja za evropska potovanja in predstavljajo 40 % vseh neevropskih obiskovalcev Evrope.
Država2019 odhodi (milijoni)2040 odhodi (milijoni)
Kitajska154,6310
ZDA99,7260
Nemčija99,5140
Združeno kraljestvo91,0145
Rusija45,360
Italija34,740
Francija30,445
Ukrajina28,935
Južna Koreja28,760
Indija26,7145
Kanada26,6
Romunija22,7
Nizozemska22,0
Japonska20,1
Španija19,8
Pakistan35
Brazilija35
Savdska Arabija35
Indonezija35
Mehika35

Vir: Google/Deloitte, Global, popotniki in destinacije NextGen, 2024.

Raznolikost destinacij in novi turistični vroči kraji

Turistični tokovi se ne spreminjajo le glede na izvorne države, ampak tudi glede na ciljne destinacije. Ključne spremembe do leta 2040:

  • Španija bo prehitela Francijo kot najbolj obiskana država na svetu.
  • Mehika bo vstopila v top 5 destinacij.
  • Bližnji vzhod bo doživel največjo rast turističnih prihodov, predvsem zaradi Savdske Arabije in Združenih arabskih emiratov (ZAE), ki vlagata v infrastrukturo in luksuzni turizem.
Država2019 prihodi (milijoni)2040 prihodi (milijoni)
Francija90,9105
Španija83,5110
ZDA79,4100
Kitajska65,790
Italija64,590
Mehika45,090
Turčija51,285
Tajska39,975
Savdska Arabija80
Nemčija39,665
Združeno kraljestvo39,460
Japonska31,950
Malezija26,150
Indonezija40
Združeni arabski emirati40
Avstrija31,9
Grčija31,3
Rusija24,4

Vir: Google/Deloitte, Global, NextGen travellers and destinations, 2024.

Bodoči turisti: informirani, pustolovski in starejši

Oblikujeta se dve glavni skupini turistov:

  1. Novi turisti (iz Indije, Kitajske) bodo sprva obiskovali bližnje destinacije, kasneje pa tudi Evrope.
  2. Izkušeni turisti iz zahodnih držav bodo iskali manj znane in bolj avtentične destinacije.

Poleg tega se bo zaradi staranja prebivalstva povečalo število starejših turistov, ki bodo zahtevali prilagojene storitve.

Kaj pomeni to za turistične blagovne znamke?
  • Potrebna bo lokalizacija vsebin (npr. v Indiji, kjer večina prebivalcev uporablja lokalne jezike za iskanje in rezervacije).
  • Blagovne znamke morajo graditi prepoznavnost na rastočih trgih, da bodo že poznane, ko bodo turisti začeli potovati.
  • Personalizacija storitev bo ključna – turisti pričakujejo unikatna in prilagojena doživetja.

Zaključek

Do leta 2040 bo turizem doživel velike spremembe, pri čemer bo raznolikost izvornih trgov, razvoj novih destinacij in digitalizacija storitev ključnega pomena. Podjetja, ki se prilagodijo tem trendom, bodo imela največ koristi od rastočega trga, ki bo do leta 2040 štel 2,4 milijarde potovanj.

Stopite v stik
Miklavčič
Marketing d.o.o.
Učinkovite rešitve za digitalni marketing.

NASLOV

Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik