Kaj je »marketing automation«
Kaj je »marketing automation« in kako poteka proces avtomatizacije marketinga? Marketing automation se nanaša na orodje, ki omogoča avtomatizacijo marketinških procesov. Gre
5 (vsaj) zanimivih nasvetov za povečanje prodaje
Ko je konkurenca visoka, marže nizke in potrošnik poln vsega, šteje vsaka malenkost. Tule najdete nekaj (vsaj) zanimivih informacij za povečanje prodaje. O tem, kako lahko pril
Kaj je “upsell”, kaj je”cross-sell” in kaj je “down-sell”
Ustvarjanje novih kupcev je dokazano dražje, kot spodbujanje ponovne prodaje pri obstoječih strankah. Zato je ključno, da se v podjetju spodbuja nakupe pri obstoječih strankah.
Kako izgleda učinkovito Facebook oglaševanje
Naj vas všečki ne preslepijo. Ti sami po sebi niso nič slabega, celo nasprotno, povečujejo organski doseg vaše objave, a če oglas oz. objava, ki jo sponzorirate ne vodi k dos
Zakaj bi posloval z vami & kako premagati konkurenco
Kdor si na to vprašanje odgovori pravilno, ne bo prodajal s popustom temveč bo pravilen odgovor izničil prednost, ki jo predstavlja nižja cena.
Pospeševanje prodaje na spletu
Če želite pospešiti prodajo je splet lahko izvrstno orodje. Cilj ni povečanje prometa, ampak povečati delež tistih obiskovalcev, ki bodo kupilioz se pretvorili v kupce. Dele
Kako Oglaševati na Facebooku
Oglaševanje na Facebooku lahko razdelimo v tri segmente, glede na zrelost vaših potencialnih kupcev. Najprej morate doseči zavedanje oz. splošno prepoznavnost. Gre za to, da ne
Kaj je Remarketing?
Razmišljate o tem, zakaj bi z oglasi ciljali na obiskovalce, ki so že zapustili vaše spletno mesto? Ta strategija, znana kot remarketing, omogoča ponovno pritegnitev potencialn
Odločanje Potrošnika: Nakup v poslovalnici, odločitev na spletu
Čeprav se nakup zgodi v poslovalnici, se odločanje potrošnika dogaja na spletu. Včasih smo doma za računalnikom pogledali informacije o izdelku, ki nas je zanimal, nato pa o
ZMOT – Zero Moment of Truth
Kaj je treba vedeti o vedenju potrošnika na spletu, če uporabljate Google Adwords. V povprečju čas za nakup traja od 6 do 12 mesecev. Če smo potrošnika osvojili v začetku na