Kako EAT, EEAT in YMYL vplivajo na optimizacijo spletnih strani
Optimizacija spletnih strani je danes ključnega pomena za vsako podjetje ali organizacijo, ki želi izstopati
SEO ali search engine optimizacion (optimizacija spletnih strani za iskalnike) je proces, s katerim spletno stran uvrstimo v vrh rezultatov na iskalnikih kot sta Google, Bing ter drugi. S pomočjo SEO optimizacije podjetje lahko nagovori svoje potencialne kupce v trenutku, ko se zanimajo za njegove produkte.
Pridobite več informacij o prednostih SEO.
Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih s SEO optimizacijo lahko deležni.
Preverite SEO cenik in ugotovite, kakšna je cena SEO optimizacije za različne zahteve in obsege. Za več informacij stopite v stik in se posvetujte o možnostih SEO optimizacije.
Vse kar podjetje nujno potrebuje, da je prisotno na iskalnikih.
Učinkovita optimizacija, ki vas v kratkem času pripelje na vrh SERP.
Optimizacija za najbolj konkurenčne niše. Učinkovita tudi v primerih, ko konkurenca SEO izvaja zelo resno.
Da, vaše podjetje bi moralo vlagati v SEO. Optimizacija iskalnikov ponuja način za povečanje prometa brez plačila za vsak klik.
Ko prikazujete oglase PPC, vam bomo zaračunali vsak posamezen klik, ki pride na vaše spletno mesto prek tega kanala. Vendar, če je vaše spletno mesto organsko uvrščeno v iskalnikih, je ta promet v bistvu brezplačen (vsaj glede na ceno na klik). Seveda so potrebne naložbe v spretnosti in vire za uvrstitev spletnega mesta na SERP.
SEO je proces optimizacije vaše spletne strani za višjo uvrstitev v iskalnikih. Toda kako deluje SEO?
Google uporablja več kot 200 faktorjev razvrščanja , ki algoritmom iskalnika omogočajo razvrščanje spletnih mest glede na ustreznost in avtoriteto njihovih strani. Kot komentira Jason Barnard:
Google si prizadeva priporočiti najustreznejši odgovor iz najbolj zaupanja vrednega vira v najprimernejši obliki za svojega uporabnika.
Če želite uspeti pri SEO, morate zagotoviti, da je vaša vsebina najrelevantnejši rezultat za določeno iskalno poizvedbo in da vaše spletno mesto velja za zaupanja vreden vir.
Že zdavnaj so minili časi zagona spletnega mesta, optimizacije naslovnih oznak in uvrstitve v nekaj tednih. Ne morete zagnati spletnega mesta in pričakovati, da se bo čez noč uvrstilo pri konkurenčnih iskalnih poizvedbah. Potrebuje čas, da spletno mesto organsko deluje, saj Google razvršča ustrezna spletna mesta, ki so pridobila avtoriteto.
Prislužiti si morate pot na vrh Googla in si zaslužiti biti tam.
Dober odgovor je nekje med šestimi meseci in enim letom, vendar je to v veliki meri odvisno od ravni sredstev, ki jih dodelite svoji strategiji, ravni konkurence in tega, kaj počnejo drugi, ki tekmujejo za iste poizvedbe.
Morda bo trajalo le nekaj mesecev, da se razvrsti za lokalni izraz (npr. vodovodar v [lokacija]), medtem ko lahko traja leta, da se nova spletna stran uvrsti, recimo, za izraz "prenosni računalniki".
In John Mueller iz Googla je pred kratkim dejal , da lahko traja do eno leto, da ugotovijo, kje naj se uvrsti novo spletno mesto, in da se v tem časovnem okviru pričakujejo nihanja.
Že leta 2016 je Google potrdil svoje tri najboljše dejavnike razvrščanja, kot so povezave, vsebina in RankBrain.
In v resnici optimizacija za te dejavnike pomeni ustvarjanje odlične vsebine, na katero se želijo povezati druga spletna mesta in ki jo Google razume kot najboljši rezultat za katero koli dano iskalno poizvedbo.
Toda različne študije dejavnikov razvrščanja so se poglobile v Googlov algoritem, da bi osvetlile tista področja, ki imajo najpomembnejši vpliv na organsko uspešnost.
Za primer vzemimo študijo SEMrush Ranking Factors 2.0 , ki je poudarila dodatne dejavnike, kot so:
Vprašanje, ki se vedno postavlja, je, ali naj podjetje vlaga v SEO, PPC ali oboje. To je prastara razprava SEO proti PPC .
V idealnem svetu bi moralo podjetje uravnotežiti več tržnih kanalov, da bi se izognilo odvisnosti od enega samega vira prometa (in konverzij). Toda zlasti za manjša podjetja je proračun pogosto izziv, vire pa je treba razporediti učinkovito. Sredstva niso neskončna.
Tudi v tem primeru je bistveno uravnotežiti dolgoročno strategijo SEO z majhno, a ciljno usmerjeno kampanjo PPC.
Preberite več v članku Google oglasi ali SEO.
Optimizacija spletnih strani je danes ključnega pomena za vsako podjetje ali organizacijo, ki želi izstopati
Vsebinski marketing je eden izmed najbolj učinkovitih načinov pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Vs
Verjetno bi težko našli koga, ki se ne strinja s trditvijo, da vsako podjetje potrebuje spletno stran. A ko p
Zaupajte svoje oglaševanje strokovnjakom v branži, ki bodo zagotovili najboljše rezultate za vložena sredstva.
SEO se od ostalih procesov v digitalnem marketingu precej razlikuje. Lahko bi rekli, da je to popolnoma svoje področje, čeprav sodi v digitalni marketing. SEO namreč vključuje mnoge zelo različne si procese...
Vaše podjetje bo javnosti vidno tudi v največjih spletnih medijih kot so rtvslo.si, siol.net, 24ur.com in drugih. S pomočjo kakovostnih povratnih povezav bo vaše podjetje postalo bolj avtoritarno tako na spletu kot izven spleta. Več o tem.
Dobra vsebina je ključnega pomena za najvišje položaje. Google prepozna, ali so uporabniki na spletnem mestu našli, kar so iskali. LE zares dobra vsebina poskrbi, da bralec najde in prebere vse, kar ga zanima. Več o tem.
Izboljšave strani za boljšo uporabniško in iskalniško izkušnjo.
Zagotovimo, da iskalniki spletno stran zlahka indeksirajo uporabniki pa prebrskajo. Več o tem.
Tehnična optimizacija vključuje procese, ki se izvajajo v ozadju z namenom, da spletna stran deluje bolje v očeh iskalnikov
Pridobite več informacij o prednostih oglaševanja na Facebooku in Instagramu. Posvetujte se o možnostih oglaševanja vašega podjetja in prednostih, ki ste jih z oglaševanjem na Facebooku lahko deležni.
NASLOV
Zgornji Brnik 130H, 4210 Zgornji Brnik